محمدیان:

رسانه‌های کشور فقر محتوایی دارند

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: در حال حاضر با فقر محتوایی در حوزه رسانه‌ای مواجه هستیم.

عباس محمدیان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان گفت: در حال حاضر با فقر محتوایی روبه رو هستیم، با توجه به رشد تکنولوژی بایستی متفاوت‌ترین محتوا در حوزه رسانه‌ای تولید و منتشر شود.

به گفته او، برنامه رسانه‌ای کشور صرفا روزمرگی است و متولیان امر جریان رسانه‌ای بایستی پاسخگو باشند که چرا تحولی در رسانه‌های کشور تاکنون صورت نگرفته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور  بر حمایت حقوقی از خبرنگاران تأکید کرد و گفت: مدیران بدانند بسیج رسانه مدافع تک تک خبرنگاران است، خبرنگاران نیز اجازه ندهند تا مسئولان برای رسیدن به اهدافشان از رسانه‌ها پله بسازند.

آقای محمدیان تصریح کرد: در جنگ تمام عیار رسانه‌ای قرار داریم، منتظر نباشیم که رسانه‌های غربی برای ما روایت کند و بعد دفاع کنیم.

 نشست خبری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اصحاب رسانه گیلان

۸۵ درصد خبرنگاران گیلانی عضو بسیج رسانه هستند

مسئول بسیج رسانه گیلان نیز در این نشست خبری گفت: این استان شهدای ارزشمندی در حوزه رسانه تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

سرهنگ مهدی پارسا افزود: خبرنگاران گیلانی با وجود مشکلات معیشتی و حقوقی قلم را زمین نگذاشتند و همواره در این عرصه پویا هستند.

او با بیان اینکه ۸۵ درصد خبرنگاران گیلان عضو بسیج رسانه هستند، گفت: ۵۴ درصد جمعیت خبرنگاری گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند.

مسئول بسیج رسانه گیلان همچنین بر آموزش خبرنگاران و ارتقاء سطح دانش خبری آن‌ها تأکید کرد و گفت: آموزش حرفه‌ای ۲۰۰ نفر از خبرنگاران گیلانی در حال اجرا است و در پایان آموزش گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.