منازل در معرض خطر تخریب سیل در روستای بارده تخلیه شدند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: منازل در معرض خطر تخریب با همکاری اعضای شورا تخلیه و ساکنان در مناطق امن اسکان داده شده‌اند.

آقای حیدری با اشاره به اینکه در مدت زمان ۴۵ دقیقه شاهد بارش ۵۰ میلی‌متری باران در روستای بارده از توابع شهرستان بن بودیم، اظهار کرد: حجم بارندگی در این روستا فراتر از تصور بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر، راهداری، اورژانس و اعضای ستاد بحران در منطقه سیل‌زده روستای بارده برای امدادرسانی و بازگشایی جاده روستا حضور دارند.


بیشتر بخوانید


وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون خسارت جانی در پی وقوع سیل در روستای بارده گزارش نشده است، گفت:، اما شاهد خسارت مالی و قطعی آب، برق و گاز هستیم، منازل در معرض خطر تخریب با همکاری اعضای شورا تخلیه و ساکنان در مناطق امن اسکان داده شده‌اند.

حیدری با اشاره به اینکه در سایر نقاط چهارمحال و بختیاری نیز شاهد بارش‌های سیل‌آسا و آبگرفتی معابر بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در شهرستان کوهرنگ حدود ۳۰ میلی‌متر بارش رخ داده، اما گزارش خسارت و اعلام شرایط بحرانی از سایر نقاط استان تاکنون ارائه نشده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: از چند روز گذشته هشدار‌های متعددی مبنی بر وقوع بارش‌های سیل‌آسا در استان داده شد، اما متاسفانه برخی شهروندان به این هشدار‌ها بی‌توجه هستند.

وی در پایان بیان کرد: پس از خروج سامانه بارشی، برآورد خسارات سیل در چهارمحال و بختیاری انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.