عملیات مرصاد تلفات سنگینی به منافقان تحمیل کرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با گرامیداشت پنجم مردادماه، سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد گفت: این عملیات، تلفات سنگینی بر منافقان و تروریست‌ها، که به انقلاب اسلامی طمع کرده بودند، تحمیل کرد.

 سردار سرتیپ پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: منافقان از تاریخ شکل گیری نفاق تا آن زمان، چنین طمع بزرگی در خصوص ساقط نمودن نظام جمهوری اسلامی نکرده بودند و تلاش برای عملی کردن این نیت شوم، تلفات سنگینی روی دست آنان گذاشت.

او افزود: منافقان تمامی ایادی، نفوذی‌ها و حامیان خود را فراخوانده و ۱۵ هزار نفر را در قالب یگان‌هایی سازماندهی کرده بودند که به دام اطلاعات اشتباه و دروغ‌هایی که دشمنان به آن‌ها داده بودند، افتادند و با انهدام کاروان خودروی منافقان، حدود سه هزار نفر از آن‌ها قلع و قمع شدند.

سردار یوسفعلی زاده گفت: پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸، صدام با تصور اینکه مقاومت جمهوری اسلامی در هم شکسته شده است با طمع به دست گرفتن متصرفات قبلی، از تمامی خطوط عملیاتی شروع به پیشروی کرد و منافقان کوردل نیز به تصور ضعف قدرت نظامی ایران پس از پایان جنگ تحمیلی، در این اقدام حضور گسترده‌ای داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: منافقان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دست از توطئه علیه انقلاب اسلامی برنداشته اند و گواهی آن تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور در حرکت‌های تروریستی بوده است.

وی با اشاره به تداوم کینه نفاق و دشمنی منافقان با انقلاب اسلامی، ادامه داد: این جریان هم اینک با استقرار در آلبانی، اتاق جنگ سایبری تشکیل داده و با تولید متن و محتوا، با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مقابله می‌کند.

سردار یوسفعلی زاده گفت: انقلاب اسلامی از بزنگاهها، گلوگاه‌ها و نقاط حساس فراوانی که هدف آن‌ها سرنگونی و آسیب زدن به انقلاب بوده است، به سلامت عبور کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: جریان نفاق و شکل گیری منافقان از تولیدات آمریکا بوده است و این جریان‌های تروریستی به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی و انداختن پرچم به زمین و تنها ساختن امام و ولایت فقیه هستند.

وی اظهار داشت: دشمن و جریان نفاق با جمهوری اسلامیِ بدون آرمان مشکلی ندارند، اما آن‌ها با آن جمهوری اسلامی مشکل و عناد دارند که هویت و آرمان و هدفی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: شرایط کنونی انقلاب اسلامی و عزت، سربلندی و سرافرازی آن بین ملت‌های اسلامی و باج ندادن به دشمن، حاصل ایثار، ازخودگذشتگی، مقاومت و جهاد در دوران دفاع مقدس است.

سردار یوسفعلی زاده گفت: دولت مردمی سیزدهم بر خلاف دولت قبل، که گفتمان با غرب و مذاکره را دنبال می‌کرد که در نهایت نتیجه‌ای نداشت، برگرفته از گفتمان مقاومت است.

وی با بیان اینکه راه نجات کشور از مشکلات، ایستادگی و مقاومت است، افزود: دولت معتقد به گفتمان مقاومت، ایستادگی و پیوند نزدن سرنوشت مردم به نتیجه مذاکرات است و مدیران آن نیز مصصم و پای کار هستند.

وی ادامه داد: اکنون فضای تلاش، ازخودگذشتگی، جهاد، خدمت به مردم و بی اعتمادی به دشمن، فضای حاکم بر کشور و حوزه مدیریتی است.

برچسب ها: منافقین ، جنگ تحمیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.