فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

ازدواج بر اساس اعتقادات اسلامی با کمترین آسیب‌ مواجه می شود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ازدواجی که بر اساس اعتقادات اسلامی باشد با کمترین آسیب‌ها مواجه می‌شود و کمترین طلاق و جدایی زوجین را خواهیم داشت.

سردار سید صادق حسینی امروز در مراسم ازدواج ۵۰ زوج سنندجی که در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، گفت: ازدواج، تشکیل خانواده و پیوند معنوی از معارف اسلامی و تأکیدات قرآن کریم است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: علی رغم اینکه در فضای مجازی و برخی محافل در خصوص عدم تشکیل خانواده مباحثی مطرح می‌شود، اما خانواده کوچک‌ترین واحد اجتماعی و اساسی‌ترین واحد اجتماعی در ساختار هر نظام سیاسی است و در جامعه اسلامی نیز پایه همه امور است.

او می گوید: نظام جمهوری اسلامی برای تشکیل خانواده ارزش والایی قائل است.

سردار حسینی گفت: به سوی فرهنگ ارزشمند اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و در این راستا باید به این مهم توجه کنیم که پرهیز از تجملات موجب انجام ازدواج‌های ساده و به هنگام می‌شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: نباید بگذاریم به جای امیدآفرینی در جامعه یأس اشاعه شود و باید زمینه‌های لازم برای برگزاری مراسمات، تأمین مایحتاج و تداوم زندگی بانشاط جوانان میسر شود.

او می گوید: ازدواجی که بر اساس اعتقادات اسلامی باشد با کمترین آسیب‌ها مواجه می‌شود و کمترین طلاق و جدایی زوجین را خواهیم داشت.

سردار حسینی می گوید: معاندین تلاش می‌کنند که بنیان خانواده را در جوامع اسلامی متزلزل کنند و فرزند آوری را با نگهداری حیوانات، ترویج ازدواج سفید و ناهنجاری‌ها به دنبال ضربه به مبانی هویتی ما هستند.

او گفت: باید جوانان را به خوشبختی و نشاط رهنمون کنیم و بدون شک ترویج ازدواج‌های آسان و به هنگام بر پایه آموزه‌های اسلامی می‌تواند در این راستا بیشترین نقش را ایفا کند.

حسینی گفت: دشمنان دنبال این هستند که جامعه‌ای پیر و ناتوان را داشته باشیم تا در آینده بر منابع و سرزمین ما تسلط پیدا کنند لذا باید همه ما نسبت به این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.