راه اندازی مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری یزدان شهر

مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری یزدان شهر با مساحت ۳ هزار و زیربنای ۲ هزار مترمربع راه اندازی شد.

احمد ایزدی شهردار یزدان شهر در حاشیه مراسم افتتاحیه مدرسه فوتبال شهرداری گفت: با توجه به برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی و تاکید بر بالا بردن حفظ روحیه شادابی و نشاط در شهر یزدان شهر و نظر به درخواست‌های مکرر شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان و بانوان یزدان شهر با رایزنی‌ها و جلسات متعدد در شورای شهر، سرانجام مجموعه تالار پالیز را در قالب تفاهم نامه‌های بلند مدت در اختیار گرفتیم.

او از مدیریت تالار که همکاری لازم را داشتند تشکر و قدردانی کرد.

به گفته ایزدی، این مجموعه با مساحت ۳ هزار متر مربع و زیربنای ۲ هزار مترمربع دارای سالن‌های مختلفی است که بستری مناسب برای انجام کار‌های فرهنگی و ورزشی می‌باشد.

شهردار یزدانشهر می‌گوید: با فعال کردن باشگاه فرهنگی ورزشی و حمایت و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند ان شاءالله به زودی تمام رشته‌های مورد استقبال نوجوانان و جوانان شهر در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساماندهی خواهند شد که در حال حاضر نیز رشته کاراته بانوان در این مکان فعالیت خود را آغاز کرده است.

او گفت: با توجه به نیاز و درخواست جوانان شهر به زودی از سوی بخش خصوصی و قهرمان خوش نام شهرمان در همین مکان سالن بدنسازی راه اندازی و در دو سانس آقایان و بانوان آغاز به کار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.