اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مهمان کرمانشاهیان شدند

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از معاونان و مدیران وزرت صمت، صبح امروز (پنجم مرداد) وارد کرمانشاه شدند.

محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به استان گفت : اعضای این کمیسیون در بازدید از واحد‌های تولیدی در جریان آخرین مشکلات صنایع و معادن قرار می‌گیرند و امیدواریم بتوانند در حوزه قانون‌گذاری برای رفع مسائل آن‌ها گامی بردارند.

 دارابی افزود: انتظار داریم اعضای کمیسیون صنایع و معادن در این بازدید‌ها وقتی در جریان مشکلات بنگاه‌های اقتصادی قرار می‌گیرند، در مجلس برای اصلاح برخی از موانع قانونی و یا لحاظ کردن برخی از مشوق‌ها مانند معافیت ها، تسهیل سرمایه گذاری و دیگر موارد را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ۲ روز سفر خود (پنجم و ششم مردادماه) به استان کرمانشاه به برخی از شهرستان‌ها سفر می‌کنند و از بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی بازدید به عمل می‌آوردند و در جریان مشکلات آن‌ها قرار می‌گیرند.

دارابی یکی از برنامه‌های مهم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی را نشست با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه اعلام کرد.

بازدید از مجموعه صنایع چاپ و بسته‌بندی کرمانشاه، گروه صنعتی شکری، پتروشیمی پلیمر، پتروشیمی کرمانشاه و تعدادی از واحد‌های تولیدی در شهرستان سنقر و کلیایی از جمله برنامه‌های روز اول سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادن است که دارابی به آن‌ها اشاره کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و و تجارت استان کرمانشاه گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه از ۲ پروژه مصوبات سفر مقام‌معظم رهبری (مدظله‌العالی) به استان، شامل واحد دانش بافت البرز (بیوایمپلنت) و واحد گسترش سوخت سبز زاگرس (بیواتانول) بازدید و در جریان آخرین برنامه‌های ان‌ها قرار خواهند گرفت

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی متشکل از بیش از ۱۵ نماینده مجلس شامل رئیس، نائب رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و جمعی از معاونین و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار است دو روز در کرمانشاه بمانند و بازدید از واحد‌های صنعتی و نشست با فعالان اقتصادی از مهمترین برنامه‌های این سفر دو روزه است.

مجتمع جهان فولاد، پتروشیمی کرمانشاه، ایران خودرو صحنه، بیواتانول، بیوایمپلنت و غرب کارتن واحد‌هایی هستند که در این دو روز مورد بازدید قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه که در این تیم حضور دارد، هدف از این سفر را بازدید میدانی از صنایع استان و بررسی مشکلات آن‌ها اعلام کرده تا اگر مشکل یا خلا قانونی برای حمایت از تولید، صنعت و معدن استان وجود دارد، مرتفع شود.

وی ابراز امیدواری کرد، این سفر دستاورد‌های خوبی برای استان کرمانشاه داشته باشد و کمک کند حوزه تولید و صنعت استان گامی رو به جلو بردارد.

این هیات همچنین نشستی با فعالین اقتصادی استان کرمانشاه خواهند داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.