سوگواره "احلی من العسل" در شیراز برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: سوگواره احلی من العسل در روز ششم محرم مصادف با ۱۳ مرداد ماه در حرم حضرت احمدبن موسی (ع) برگزار می‌شود.

علیرضا شادباش در جلسه هم اندیشی سوگواره احلی من العسل با توجه به منویات مقام معظم رهبری خطاب به جوانان و نوجوانان در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: برجسته کردن ارزش‌های معنوی از قبیل اخلاص، ایثار، توکل، گذشت، شجاعت، تواضع و اعتماد به نفس لازم است.

او گفت: در راستای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ولایت مداری، تولی و تبری، امر به معروف و نهی از منکر، معرفی نقش الگویی شهدای نوجوان دشت کربلا به ویژه حضرت قاسم بن الحسن (ع)، همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد.

شادباش گفت: این برنامه به صورت پخش زنده ازشبکه‌های ملی صداوسیما در ۱۳مردادماه همزمان با روز ششم محرم الحرام در حرم حضرت احمدبن موسی (ع) با حضور باشکوه دانش آموزان در سومین حرم اهلبیت برگزار می‌شود.

او گفت: دبیر و نظارت ستاد سوگواره احلی من العسل را اداره قرآن، عترت ونماز آموزش و پرورش را بعهده دارد.

شادباش گفت: نهاد‌هایی نظیر شهرداری، سازمان اتوبوس رانی، تولیت محترم حرم احمدی و محمدی، صدا و سیمای فارس، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف همکاری شایسته‌ای در برگزاری این سوگواره داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار