مقام صهیونیست: ایران برای پوتین مهمتر از اسرائیل است

سفیر سابق رژیم صهیونیستی در روسیه معتقد است روابط مسکو و تهران با هدف تشکیل موضع واحد در برابر آمریکاست.

سفیر سابق رژیم صهیونیستی در مسکو با اعلام اینکه گسترش روابط ایران و روسیه با هدف تشکیل موضع واحد و یکپارچه‌ای در برابر آمریکا صورت می‌گیرد، گفت ایران برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مهمتر از اسرائیل است.

تسفی ماگین سفیر سابق تل آویو در مسکو در پاسخ به اینکه آیا این تصمیم (ممنوعیت فعالیت آژانس یهود در روسیه) در واکنش به سیاست افراطی یائیر لاپید نخست وزیر اسرائیل در خصوص حمله روسیه به اوکراین در زمان تصدی پست وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی صورت گرفته است گفت: «این مسئله، دقیق نیست و این مسئله فراتر از این است. تصور می‌کنم که بحران اسرائیل و روسیه دلایل سیاسی داشته باشد».

ماگین گفت: «گسترش روابط مسکو و جمهوری اسلامی ایران و تبدیل این روابط به روابط خاص و جدید با هدف تشکیل موضع واحد و یکپارچه‌ای در برابر آمریکاست».

ماگین تصریح کرد: «ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مجبور است روابط خود با اسرائیل را کم اهمیت جلوه دهد، زیرا نظام ایران همواره از روابط روسیه با اسرائیل شاکی است و به طور ساده باید گفت که ایران برای پوتین مهمتر از اسرائیل است».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
سرت را میکنم و میخورم
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۷:۴۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
ای احمق نجس اسم قشنگ ایران حیف است بر زبان کثیفی چون تو جاری شود تو چه و ایران قهرمان چه ؟؟؟ یکبار دیگر این نام مقدس از زبان نحس و نجست جاری کنید سرت را از بدن کثیفت جدا میکنم فهمیدی ؟؟؟ افتاد ...
در پایان از ملت غیور و شریف و شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران عزیزم عذرخواهی میکنم بخاطر این الفاظی که بکار بردم چون فقط درخور شان رژیم صهیونیستی می باشند و بس .
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
اسرائیل غلط می کند ایران را تهدید کند/ برای نابودی رژیم صهیونیستی موشک های بالستیک ایران کافی است لازم نیست برای سلاح هسته ای هزینه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
آخه ایران بزرگ و عزیز و شریف یه کشور با سابقه تمدنی چند هزار ساله ست که اصل و نسب و شرافت و هوش و عملکرد انسانی و اخلاقی و دینی مردمانش در طول هزاره ها کاملا هویدا و ثبت شده ست و مقایسه مع الفارق با رژیم جعلی غاصب سفاک بدون شرافت و انسانیت و اخلاق و دیانت لانه عنکبوتی کار نادرستیه...معلومه که برای همسایه هامون و بزرگان جهان مهم و با اهمیت هستیم.خدا رو شکر
آخرین اخبار