پخت غذا و توزیع نذورات در محرم باید با نظارت بهداشت انجام شود

 معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: برگزاری آیین‌های عزاداری محرم و صفر و تهیه نذورات باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با نظارت مراکز بهداشت شرق و غرب و اداره تبلیغات اسلامی اهواز انجام شود.

سید مجید صالحی در نشست ستاد هماهنگی برگزاری آیین‌های عزاداری محرم و صفر شهرستان اهواز گفت: با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، برنامه‌های ویژه ماه محرم به ویژه در بخش پخت غذا و توزیع نذورات در موکب‌ها و هیات‌های سطح شهرستان باید با نظارت بهداشت انجام شود.

او ادامه داد: فضاسازی ویژه ماه‌های محرم و صفر توسط شهرداری و ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهرستان اهواز به خوبی انجام گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز  بر هماهنگی هیات‌های عزاداری اهواز با ادارات و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

آقای صالحی می‌گوید: حدود ۵۰۰ هیات و موکب در سطح اهواز فعالیت می‌کنند که ادارات، نهادها، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های مستقر در اهواز در راستای مسئولیت اجتماعی خود، برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این آیین‌ها به صورت قانونی همکاری لازم را با هیات‌ها و مواکب داشته باشند.

 معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز همچنین گفت:  نمایشگاه «شمیم حسینی » ویژه ماه‌های محرم و صفر روز چهارشنبه پنجم مرداد در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز گشایش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.