رشد ۲۵ درصدی تحویل سوخت به پرواز‌های داخلی و خارجی در فارس

رئیس مرکز سوختگیری فرودگاه‌های فارس گفت: از ابتدای امسال ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت هوایی به پرواز‌های داخلی وخارجی تحویل شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۲۵ درصد رشد داشته است.

عبدالخالق خورنگاه گفت: حدود ۴۰۰ هزارلیتر سوخت هوایی به پرواز‌های حجاج تحویل شده است.

او تامین و توزیع سوخت هوایی با بهترین کیفیت ومطابق با استاندارد‌های لازم را از اولویت‌های مهم مرکز سوختگیری هواپیمایی استان برشمرد و گفت: از ابتدای سال سوخت مورد نیاز ۴۶۰۰ پرواز بموقع تحویل شده و با افزایش ۳۰ درصدی پرواز‌ها درسال جاری بطور متوسط روزانه ۱۸۰ هزارلیتر سوخت هوایی در سطح استان تامین و توزیع شده است.

خورنگاه گفت: با توجه به بازگشت حجاج از سرزمین وحی تا کنون حدود ۴۰۰ هزار لیترسوخت هوایی به تعداد ۱۲ پرواز حجاج اختصاص یافته واین روند تا پایان پرواز‌ها ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: با فرارسیدن ماه محرم و افزایش تقاضای مسافرت‌های هوایی به عتبات عالیات، برنامه ریزی برای سوخت رسانی به این پرواز‌ها به ویژه به مقصد نجف اشرف انجام ومشکلی در این خصوص وجود ندارد.

در زمان حاضر چهار مرکز سوختگیری هواپیمایی در شهر‌های شیراز، لار، لامرد و جهرم فعال و ذخیره سازی مناسب سوخت با توجه به استاندارد‌های لازم انجام ومشکلی در تامین سوخت مورد نیاز پرواز‌های داخلی وخارجی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار