هزار و ۸۰۰ دستگاه کولر و یخچال به نیازمندان خوزستان اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد خوزستان از اهدای هزار و ۸۰۰ دستگاه کولر و یخچال به نیازمندان زیر پوشش این نهاد خبر داد.

جمال شیبه گفت: در مرحله اول اجرای این طرح ۶۰۰ دستگاه کولر و یک هزار و ۲۰۰ دستگاه یخچال توزیع شد و این اقدام در فصل تابستان ادامه دارد. اهدای بیش از ۱۵۰۰ دستگاه کولر و یخچال به نیازمندان خوزستان

به گفته او، با همکاری افراد نیکوکار، خیران و سازمان‌ها، زمینه خرید این تعداد کولر و یخچال فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان می‌گوید: تجهیزات سرمایشی با هدف رفع بخشی از مشکلات مددجویان و بهبود کیفیت سطح زندگی با اولویت مددجویان ساکن مناطق محروم و افرادی که از داشتن لوازم و تجهیزات سرمایشی محروم هستند و متناسب با شرایط آب و هوایی، توزیع می‌شوند.

آقای شیبه ادامه داد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و اداره‌های کمیته امداد در سراسر استان به دست نیازمندان برسانند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: در طول سال اقلام لوازم ضروری زندگی به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد اهدا می‌شود.

به گفته او،   طرح اهدای کولر به نیازمندان و پویش تهیه لوازم سرمایشی کار ابتکاری امدادگران جهادی در روز‌های گرم خوزستان بوده و  جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خرید کولر برای نیازمندان و فقرا در قالب پویش کولر آغاز شده است.

جمال شیبه  هدف از راه‌اندازی این پویش را تهیه سیستم سرمایشی برای نیازمندان عنوان کرد و گفت: حتی اگر کولر دست دوم یا پنکه‌ای دارید که استفاده نمی‌کنید یا توان تأمین خرید یک کولر را دارید می‌توانید با مراجعه به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در این طرح مشارکت کنید.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد:  خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در استان و یا با کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.