نابغه های ساوجی قهرمان ریاضیات

تیم نابغه‌های موسسه کودکان هوشمند ساوه بار دیگر قهرمان مسابقات کشوری محاسبات ذهنی ریاضیات با چرتکه شد.

 

 تیم نابغه‌های موسسه کودکان هوشمند ساوه بار دیگر بر قله قهرمانی در مسابقات کشوری محاسبات ذهنی ریاضیات با چرتکه ایستاد و افتخاری دیگر را رقم زد.

دهمین دوره مسابقات کشوری محاسبات ذهنی ریاضیات با چرتکه موسسه کودکان هوشمند روز پنج پنج شنبه ۳۰ تیر ماه با حضور ۵۴۰ کودک و نوجوان از ۲۹ استان و ۴۸ شهر در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران در سطح A تا E برگزار شد.

تیم ۱۰ نفره پرافتخار موسسه کودکان هوشمند ساوه همچون سال‌های قبل خوش درخشید و عناوین قهرمان قهرمانان و قهرمانی به همراه مدال‌های خوش رنگ و تندیس‌های قهرمانی را با افتخار از آن خود کرد.

در سطح A علیرضا علیوردیلو، سطح B النا خداداد، سطح C محمد مهدی هجران، آراد فضل الهی، آتنا غفوری، سطح D امیر رضا سعیدی نیک، النا ناصری، مریم علیوردیلو، سطح E کمیل شریف، سورنا مددیان شرکت کردند و تیم ۱۰ نفره موسسه کودکان هوشمند ساوه با کسب یک مقام قهرمان قهرمانان، سه مقام قهرمانی، یک مقام برگزیده اول، سه مقام برگزیده دوم، دو مقام برگزیده سوم بار دیگر افتخار آفرینی کردند.

کمیل شریف نابغه نام آشنا و دارنده چندین مقام قهرمان قهرمانان و قهرمانی در مسابقات کشوری و سه دوره مسابقات جهانی بار دیگر عنوان قهرمان قهرمانان در سطح E که بالاترین سطح مسابقات بود را با بالاترین امتیاز و با افتخار از آن خود کرد.

همچنین سورنا مددیان در سطح E، امیررضا سعیدی نیک در سطح D، علیرضا علیوردیلو در سطح A با افتخار مقام قهرمانی را از آن خود کردند.

محمد مهدی هجران برگزیده اول سطح C، آراد فضل الهی و آتنا غفوری در سطح C و النا خداداد در سطح B عنوان برگزیده دوم را از آن خود کردند. النا ناصری و مریم علیوردیلو نیز در سطح D عنوان برگزیده سوم را کسب کردند.

محمد احمدی مسئول موسسه کودکان هوشمند شهرستان ساوه گفت: نابغه‌های ساوجی شامل کمیل شریف، سورنا مددیان، امیررضا سعیدی نیک، علیرضا علیوردیلو که مقام‌های قهرمان قهرمانان و قهرمانی را کسب کرده‌اند مجوز شرکت در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضیات با چرتکه (پاما ۲۰۲۲) که اواخر آذر ماه در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد را دریافت کردند.

احمدی گفت: تیم پرافتخار ساوه با دریافت ۱۰ مدال با عناوین ذکر شده و لوح و تندیس دهمین دوره مسابقات چرتکه و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای کمیل شریف با کسب بالاترین عنوان و امتیاز افتخاری دیگر بر افتخارات موسسه کودکان هوشمند ساوه و شهرستان ساوه رقم زدند.

گفتنی است، چرتکه وسیله‌ای قدیمی است که از صد‌ها سال قبل از میلاد حضرت مسیح برای انجام محاسبات به کار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.