اعتماد عمومی، بزرگترین سرمایه خادمین نظام جمهوری اسلامی

امام جمعه زنجان گفت: بزرگترین سرمایه خادمین نظام اعتماد عمومی است که هر روز پررنگ تر می شود و برای ما مایه دلخوشی و برای مردم مایه افتخار است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان خدمات نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه گفت: نیروی انتظامی خوب درخشیده است و ضریب اعتماد عمومی بالا رفته که این سرمایه بزرگی است.

او افزود: وقتی مردم کارکنان و فرماندهان نیروی انتظامی را در خیابان می بینند از آن ها قدردانی می کنند که این ارزش بالایی دارد.

امام جمعه  زنجان با بیان این که عید غدیر و روز مباهله واجب رکنی است گفت: مسئله جانشینی و عید غدیر به اندازه کل خدمات پیامبر و تلاش 23 ساله او اهمیت دارد.

او با اشاره به اینکه مباهله مایه سربلندی مسلمانان است گفت: هیچ انسانی حاضر نیست جان همسر و فرزندانش را به خطر بیندازد اما در مباهله پیامبر، حضرت فاطمه، امام حسن و امام حسین را با خود همراه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه دین اسلام توسط پیامبر یار گرفت اما توسط امام حسین ماندگار شد افزود: خون امام حسین و یارانش، دین اسلام و سنت پیامبر را بیمه کرد.

او ادامه داد: هر پدری سه وظیفه نسبت به فرزندش دارد که اولین وظیفه انتخاب نام خوب برای فرزند و دومین  او را خوب تربیت کند و سومین به او قرآن بیاموزد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در ۳ ماه اخیر، هزار و ۵۰ فقره انواع سرقت کشف شده است که با دستگیری ۷۵۵ سارق و انهدام  هزار و ۱۵ باند همراه بوده است.

سردار طراقیه افزود:  ۱۷۱ کیلو انواع مواد مخدر، ۱۱ هزار و ۵۵۷ لیتر مشروبات الکلی دست ساز، ۵۵۹ عدد تجهیزات ماهواره‌ای در استان زنجان کشف شده و  ۱۹۰ نفر از اتباع خارجی دستگیر شدند.

 رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان زنجان گفت: برگزاری کلاس های قرآن و نماز جمعه، طرح عتبات عالیات و تقویت تعالی باعث افزایش معنویت شده است. 

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه کاروان اعزام به عتبات عالیات که به صورت هوایی و همراه با خانواده خواهد بود گفت: ۷۰۰ نفر در مجموع به عتبات عالیات فرستاده خواهند شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.