برگزاری اجتماع عاشوراییان با عنوان «یک عمر نوکری»

اجتماع عاشوراییان چهارمحال و بختیاری با عنوان «یک عمر نوکری» و با حضور استادان برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در آستانه ماه محرم امسال، اجتماع عاشوراییان به صورت کارگروه‌های تخصصی و با عنوان «یک عمر نوکری» در نظر گرفته شده است، گفت: در این اجتماع، کارگروه‌های مختلف مذهبی با حضور استادان برجسته کشوری تشکیل و نقش‌های محوری آن‌ها تقویت می‌شود.

وی افزود: امسال این اجتماع به صورت کارگروه‌های تخصصی در بخش‌های مختلف همچون هیئت مذهبی، روضه‌های خانگی، مداحان، شعرای آیینی، روضه محله، قرآن، رسانه و فضای مجازی، بانوان و دختران و کودک و با عنوان «یک عمر نوکری» برپا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


طاهری با بیان اینکه مقدمات برگزاری این اجتماع مذهبی در حال انجام و از استادان برجسته کشور برای حضور در هر یک از کارگروه‌ها دعوت شده است، اضافه کرد: در حاشیه این اجتماع، تعدادی از خادمان هیئت‌های مذهبی که سالیان سال در هیئت‌ها مشغول به خدمت به عزاداران حسینی هستند، تکریم می‌شوند.

وی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر به مباحث قرآنی و قرائت آیات الهی در برنامه‌های هیئت مذهبی، ادامه داد: در کارگروه قرآن تلاش خواهد شد نقش کارشناسان قرآنی در هیئت پررنگ‌تر شده و برنامه‌های هیئت‌ها با توجه هر چه بیشتر به مفاهیم قرآنی به پیش رود.

طاهری، زمینه‌سازی برای حضور فعال شبکه‌های اجتماعی و فرهنگی بانوان استان را مهم دانست و افزود: در اجتماع عاشوراییان به این مهم نیز پرداخته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار