فردا؛ اعلام نتایج آزمون‌های ورودی سمپاد

نتایج آزمون‌های ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ فردا، یکشنبه دوم مرداد اعلام می‌شود.

آزمون‌ ورودی مدارس سمپاد برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای پایه هفتم و دهم در طول روزهای ۲۶ و ۲۷ خرداد برگزار شد.

در پایه هفتم حدود ۱۹۰ هزار نفر و در پایه دهم حدود ۱۰۴ هزار نفر جهت شرکت در آزمون ثبت‌نام کرده‌ بودند که در ۲۳۰۰ حوزه اجرایی به رقابت پرداختند و در نهایت حدود  ۱۸ هزار نفر در پایه هفتم و حدود ۱۳ هزار نفر در پایه دهم پذیرفته خواهند شد.

آن گونه که روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرده است، نتایج شرکت در این آزمون فردا،‌ یکشنبه، دوم مرداد اعلام می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند با ورود کد ملی و رمز پادا در سامانه https://pada.medu.ir از نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش خود در آزمون مطلع شوند.

گفتنی است؛ ثبت درخواست‌های تجدیدنظر از تاریخ پنجم تا دهم مرداد در سامانه فوق امکان‌پذیر است. پاسخ‌گویی به درخواست‌های تجدید نظر، صرفاً از طریق سامانه مربوط و در مهلت زمانی مشخص شده میسر است و پاسخ‌گویی به مراجعات حضوری ممکن نبوده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
خدا رو خوش نمیاد اگه پول داشته باشی کلاس هوش بری قبولی نداشته باشی باید غصه بخوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام از زحمات مسئولین سمپاد کشور و استان ها صميمانه قدردانی می کنیم ، حقا که اگر این مدارس نقش مهمی در ارتقای جایگاه علمی کشور دارند ، درود برشما ، خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
جمع کنید این مدارس رو که چیزی جز اختلاف طبقاتی و تبعیض نیست، این مدارس جای کسانی هست که صرفا درسشون خوبه، نه جای نخبگان. تنها خدمات این مدارس، آموزش به سبک کنکور هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
اینی که پاسخ داده دستش رسیده به گوشت یعنی اون مدارس تربیت شده واقعا که
آخرین اخبار