کارخانه: عملکرد تیم ملی والیبال با مربی داخلی نسبت به خارجی بهتر بود

مربی والیبال کشورمان گفت: به عملکرد عطایی و کادر فنی اش در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ بهترین نمره را می‌دهم.

مصطفی کارخانه، مربی والیبال کشورمان در گفت و گو با  شبکه رادیویی ورزش در خصوص بازی ایران و لهستان گفت: ما با بضاعت ۴۰ الی ۵۰ درصدی به مسابقات رفتیم و بعد از بازی نیز سرمربی تیم لهستان بازی بازیکنان تیم ما را تحسین کرد. در حال ساختن تیم جدید هستیم و برخی از آن‌ها هم آسیب دیده بودند، اما بازی به بازی بهتر شدیم. به عطایی و همکارانش بهترین نمره را می‌دهیم. کادر فنی هنر خود را نشان داد و با صبوری و تحمل در مورد انتقادات بعد از باخت در برابر ژاپن و هلند، باعث شد بازیکنان بعد از آن خودشان را پیدا کنند. برد برابر آمریکا و لهستان خودباوری ما را بیشتر کرد. هر چه جلوتر آمدیم تیم منسجم‌تر شد. ما این بازی‌ها را تیمی بردیم.

تیم ملی والیبال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب لهستان شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

او گفت: چهار بازی پا به پای لهستانی‌ها بازی کردیم. لهستان تیم اول دنیاست. هر کاری که لازم بود کادر فنی و بازیکنان ما انجام دادند. یادمان نرود ما با بضاعت ۴۰ الی ۵۰ درصدی بودیم. در بازی پنجم شروع خوبی نداشتیم و زمانی در ۱۵ تایی عقب باشیم کار سخت‌تر می‌شود. به آینده این تیم خیلی می‌توان امیدوار بود. صادقانه باید گفت در والیبال راه روشنی داریم و باید تجربه کسب کنیم تا روند تیمی قوی‌تری را داشته باشیم. ما نسبت به سال گذشته با مربی خارجی، امسال عملکرد بهتری داشتیم.

تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ با تیم جوان راهی این مسابقات شد و با عملکرد خوب خود تحسین کارشناسان داخلی و خارجی را برانگیخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
بهترین بود
آخرین اخبار