مدیران موظف به تامین حریم و امنیت روحی و روانی پرسنل در محل کار هستند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت:کلیه مدیران موظف هستند حریم و امنیت روحی و روانی پرسنل را در محل کار تامین نمایند.

محسن اکبری در مراسم تقدیر از جمعی از بانوان و آقایان شهرداری زاهدان که در مقوله عفاف و حجاب سخن می‌گفت؛ افزود: باید فضا‌های اداری به گونه‌ای باشد که حریم پرسنل، زن و مرد با توجه به شئونات اسلامی حفظ شود.

وی بیان کرد: شهرداری پیشانی شهر است و اینکه مجموعه شورای شهر و شهرداری زاهدان علاوه بر تلاش در حوزه‌های مربوطه، به امر به معروف و نهی از منکر هم در بین آقایان و در بین بانوان توجه می‌کنند جای تقدیر دارد.

در ادامه این مراسم رییس کمیسیون بانوان شورای شهر زاهدان گفت: با پیشنهاد مدیریت امور بانوان شهرداری برای اولین بار مجموعه مدیریت شهری در هفته عفاف و حجاب به نمایندگی از کلیه پرسنل حدود ۶۰ نفر از آقایان و بانوان شهرداری را مورد تقدیر قرار داد.

مریم عسگری دهنو افزود: طبق معیار اعلام شده جمعی از مردان عفیف و با تقوا و زنان با حجاب شاغل در شورای شهر و شهرداری زاهدان انتخاب شدند و از آن‌ها تقدیر شد.

وی بیان کرد: همه نیاز به امر به معروف و نهی از منکر داریم و باید در طول سال مروجین این حوزه که اخلاق حرفه‌ای در محل کار را نیز دارا هستند به عنوان شاخص انتخاب شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار