مددجویان برای کسب مهارت هنری آموزش می‌بینند

معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی رایگان مهارت هنری به مددجویان انجام خواهد شد.

سالاری، معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: براساس این تفاهم نامه‌ای که با بهزیستی و کمیته‌امداد منعقد کردیم آموزش رایگان مهارت هنری به مددجویان انجام خواهد شد.

محمود سالاری گفت: معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هزینه این طرح و اساتید مربوط به آن را در مناطق مختلف و محروم مهیا خواهد کرد و همه مراکز بهزیستی، تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

او همچنین از اعزام اساتید و برگزاری آزمون برای ارایه مجوز برای ایجاد موسسات هنری، همچنین ایجاد مهارت در راستای امضای این تفاهم نامه خبر داد.

تفاهم نامه مشترک بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته امداد و بهزیستی در راستای اجرای ماده ۵۷ قانون احکام دایمی سیاست‌های کلی تامین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری در فروردین ماه سال‌جاری و اصول ۳،۲۱و ۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های اشتغال زایی و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آن‌ها و در جهت کاهش فقر مطلق و ایجاد اشتغال پایدار به منظور ترویج و توسعه آموزش‌های هنری‌و ارتقای توانمندی‌های مددجویان بهزیستی برای دستیابی به فرصت‌های برابر شغلی و نیز کشف استعداد‌های هنری و تحقق عدالت اجتماعی امضا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار