نفس تنگ سه بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

آقای احمدی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۵ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی چهارمحال و بختیاری مراجعه داشته اند که از این تعداد ۲۴ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در شبانه روز گذشته نتیجه آزمایش ۱۴۱ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۲۹ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.


بیشتر بخوانید


هم اکنون ۷۶ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۲ نفر مثبت قطعی و بقیه در انتظار پاسخ نتایج آزمایش‌ها برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و ۸۵۲ نفر رسید.

در حال حاضر به لحاظ شیوع بیماری کرونا، شهرستان‌های بروجن، شهرکرد و سامان در وضعیت رنگ بندی نارنجی و شهرستان‌های فارسان، بن، کیار و کوهرنگ در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردل، خانمیرزا و لردگان در وضعیت آبی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار