معاون ستادکل نیرو‌های مسلح:

نهضت مهارت‌آموزی در ارتش پیگیری می‌شود

معاون آموزش ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: تصمیم داریم نهضت مهارت آموزی و اشتغال که در نیرو‌های مسلح ایجاد شده را به سرانجام برسانیم.

سردار سرتیپ دوم موسی کمالی معاون آموزش ستادکل نیرو‌های مسلح در بازدید از وضعیت مهارت آموزی و اشتغال آفرینی یگان‌های ارتش در  خراسان رضوی گفت: وظیفه داریم سربازی و محیط سربازی را خوشایند و نشاط و جذابیت برای آن ایجاد کنیم.

او افزود: به همین منظور ستاد کل نیرو‌های مسلح طرح تحول سربازی را در قالب ۳۹ طرح پیش بینی و ابلاغ کرده که با کمک دولت، مجلس و همه نهاد‌ها و سازمان‌ها بتوانیم نهضت مهارت آموزی و اشتغال که در نیرو‌های مسلح ایجاد شده را به سرانجام برسانیم.

معاون آموزش ستادکل نیرو‌های مسلح ادامه داد: نیرو‌های مسلح کشور با ۲ نیروی مردم پایه "بسیج و سرباز "حمایت، پشتیبانی و تامین می‌شوند و در طول دوران دفاع مقدس بیش از ۵۳ درصد از رزمندگان سرباز بودند و ۲۰۰ هزار شهید، جانباز و ایثارگر سرباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است.

سردار سرتیپ دوم موسی کمالی بیان کرد: هیچ نیرو و جایگزینی برای بسیج و سرباز وجود ندارد و نیرو‌های حرفه‌ای سایر کشور‌ها توان و کارایی بسیجیان و سربازان ما را ندارند.

امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش هم گفت: مقام معظم رهبری دغدغه جوانان را در طول خدمت سربازی و پس از آن دارند که به همین منظور ستاد کل نیرو‌های مسلح قرارگاه توانمندسازی، مهارت آموزی و اشتغال را ایجاد و در سطح همه یگان‌های نیرو‌های مسلح گسترش داده است.

او افزود: در یگان‌های ارتش مستقر در خراسان رضوی، بیش از ۹۲ درصد از کارکنان وظیفه که به خدمت اعزام می‌شوند بعد از پایان خدمت، دارای مهارت و گواهینامه مهارت و اشتغال هستند که برای خود، خانواده و همچنین جامعه بسیار مفید خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.