مراسم بزرگداشت ولادت جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار شد

مراسم بزرگداشت ولادت جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم عصر روز گذشته در موزه مرکزی شهدا برگزار شد.

محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما مهمان کسانی هستیم که پدرشان برای دفاع از این حریم به میدان شتافتند و این شهدا در دورانی که رفاه‌زدگی اوج گرفته است از جان خود گذشتند و امروز افتخار این را داریم که در خدمت تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم باشیم.

سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: اگر صالحان بر مردم حکومت کنند هرروز برای ما عید غدیر است و اگر یاد و خاطره شهدا را با اخلاق، رفتار و عمل صالح به مردم نشان دهیم شهدا به خصوص شهدای دفاع از حرم از ما راضی خواهند بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهدای مدافع حرم برجستگی خاصی نسبت به دیگر شهدا دارند، زیرا نه تنها هجرت کردند بلکه فراتر از مرز‌های خودی رفتند و به دفاع از حرم آل الله پرداختند که بسیار حائز اهمیت است. این مهاجرت رزمندگان و شهدا نصیب هرکسی نمی‌شود و مسیری خالصانه و صادقانه باید طی شود و مختص کسانی است که آشکار و پنهانشان یکی بوده و صادقانه عمل می‌کنند.

در این جشن تولد که به همت معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و تعدادی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار