آمریکا: در صورتی که ایران به توافق هسته‌ای برنگردد، مسیر دیگری را می‌رویم

وزارت خارجه آمریکا از طی کردن روندی دیگر در صورت عدم تمایل ایران به بازگشت به برجام خبر داد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: در صورتی که ایران مشخص کند تصمیمی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ندارد، ما مسیر دیگری را در پیش خواهیم گرفت.

وزارت خارجه آمریکا همچنین اعلام کرد: توافقی روی میز وجود دارد که شامل سخت‌ترین برنامه‌های راستی آزمایی و نظارت است که با ایران مذاکره شده است.

پیشتر «رابرت مالی» فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در سخنانی مدعی شده بود که واشنگتن برای بازگشت به توافق هسته‌ای آمادگی دارد. رابرت مالی گفته بود: «برای بازگشت به توافق هسته‌ای که راه را برای کاهش تنش هموار می‌کند، آماده‌ایم.»

همچنین وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در سخنرانی خود در مراسمی در «خانه بین‌المللی دانشجویان» (ISH)  با اشاره به توافق هسته‌ای ایران مدعی شده بود: «من معتقدم که توافق برجام یک توافق قابل احیا است و فقط نیازمند پاسخ مثبت ایران است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۳۰ تير ۱۴۰۱
آمریکا برو به جهنم، یک کلام ختم کلام.
Iran (Islamic Republic of)
یاور
۱۳:۰۷ ۲۹ تير ۱۴۰۱
تجزیه آمریکا به چند کشور کوچک باید در دستور کار ایران ، چین و روسیه و جبهه مقاومت قرار گیرد . تنها راه باقی مانده همین هست . لطفا هزینه کنید تا نسلهای آینده راحت زندگی کنند . والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۹ تير ۱۴۰۱
از هر راهی که بروی آخرش به جهنم میرسی.مرگ بر آمریکای دزد و تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۹ تير ۱۴۰۱
هیچ غلط دیگه ای نمیتونید بکنید....هر چی تونستین تا حالا کردین وحشی های جاهل مدرن....راستی ما دیروز یه نشست سه جانبه تو تهران داشتیم،یکی از این آقایون اونی بود که شما هم ازش حساب میبرید هم بهش نیاز دارید هم این روزها خیلی بد و بیراه بهش میگید...خندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۹ تير ۱۴۰۱
آمریکا از برجام خارج شد و تحریمها را لغو نکرد ما تحریمها را دور زدیم. یکی به این آمریکائیها یادآوری کنند ترامپ قلدر و بی شعور برجام را پاره کرد . لذا اول ترامپ را محاکمه کنید . این یک روند دیگری است که میتوانید انجام دهید .
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۶:۳۱ ۲۹ تير ۱۴۰۱
ترسم که به کعبه نرسی اعرابی.این ره که تو میروی به ترکستان است. قطب نما فراموش نشود. هنوز ماهرانه در جنگ است. ناخدای استبداد. با خدای آزادی. شب تار و بیم موج و گردابی چنین هایل. بی شعور نفهم ....................................................... ما را ز سر بزیده می تر سانی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۲۹ تير ۱۴۰۱
آمریکا فریبکاره نباید بهش اعتماد کرد نتیجه اعتماد به غرب و آمریکا تورم هزار درصدی شد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۲:۵۵ ۲۹ تير ۱۴۰۱
با شما هستم ای غربیها از هر کشوری که هستید چهل ساله با تمام توان خودتون و مزدوران منطقه ای که دارید همه جور تلاش کردید که به ایران عزیز ضربه بزنید و حتی قصد تفکیک ایران به چند کشور کوچک را هم داشتید ولی هیچ غلطی نتونستید بکنید میدونید چرا چون مردم ایران حب وطن دارند و با تمام وجود از انقلاب اسلامی و وطنشون دفاع میکنند درسته مشکلات اقتصادی داریم و در جاهایی هم منتقد مشکلات هستیم ولی با تمام توان از انقلاب اسلامی ایران زمین بزرگ دفاع میکنیم و جواب دندان شکن هم به هرگونه یاوه گویی و یا اقدام دشمن خواهیم داد.این مملکت صاحب داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۹ تير ۱۴۰۱
راهتو شروع کن دیرت نشه .تا جهنم راه زیادی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۹ تير ۱۴۰۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.چون دستت خالیه بایدم این حرف بزنی . خخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار