برنده‌ها و بازنده‌های ابقای اسکوچیچ

تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ماندن اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی، برنده‌ها و بازنده‌هایی داشت.

ابقای دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی قطعا برنده‌ها و بازنده‌هایی دارد. این تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال احتمالا سرنوشت برخی‌ها را تغییر خواهد داد.

برنده‌ها

مهمترین برنده این تصمیم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است. فردی که شاید تا ۲ سال قبل در رویایش هم نمی دید که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته باشد.احتمالا فردی با کارنامه اسکوچیچ بعید است دیگر چنین فرصتی تا پایان عمر نصیبش شود و می‌خواهد از حضور در جام جهانی نهایت لذت و استفاده را ببرد و سرنوشت حرفه‌ای خود را تغییر دهد.

برنده بعدی بازیکنانی هستند که از او در روز‌های سختش حمایت کردند. سردار آزمون،  علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده، علی قلی‌زاده، احمد نوراللهی،   امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی، میلاد سرلک و سعید صادقی بازیکنانی هستند که از اسکوچیچ حمایت کردند.   البته در این بین سروش رفیعی و سعید صادقی پای ثابت اردوی‌های تیم ملی نبودند و شاید با این کار حضورشان در تیم ملی را تثبیت کردند. به خصوص سعید صادقی که تاکنون پیراهن تیم ملی را هم به تن نکرده و احتمالا حالا رویای جام جهانی را در سر می‌پروراند.

در این بین علیرضا بیرانوند هم رقابت شدید با امیر عابدزاده برای رسیدن به پیراهن شماره یک تیم دارد و از آنجا که او از دراگان حمایت کرد و عابدزاده در زمره مخالفان سرمربی کروات بود، احتمالا او هم این رقابت را پیروز شده است.

بازنده‌ها

نخستین بازنده این تصمیم مهدی طارمی است که سردسته مخالفان اسکوچیچ بود و در این مدت بار‌ها به طور علنی علیه او موضع گرفت.   اگر اسکوچیچ بخواهد روندی متفاوت نسبت به قبل بگیرد و مقتدرانه عمل کند، احتمالا با او برخورد خواهد کرد.  علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، کریم انصاری فرد، مجید حسینی، سامان قدوس و امیر عابدزاده دیگر بازیکنانی بودند که با اسکوچیچ مخالفت کردند و شاید برای برخی از آن‌ها پیامد‌هایی داشته باشد. به خصوص برای پورعلی گنجی و مجید حسینی که امیدوار بودند با رفتن اسکوچیچ جایگاه ثابت خود در تیم ملی را پس بگیرند.

بازنده بزرگ بعدی اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال بودند که چند روز قبل صلاحیت اسکوچیچ را رد کردند و حالا هیئت رئیسه بدون توجه به نظر آن‌ها دراگان را ابقا کرد و مشخص شد کمیته فنی یک کمیته فرمالیته است. این اعضا حالا برای در امان ماندن از نیش و کنایه ها، در آستانه استعفا قرار دارند.

دایی و نکونام که پیشنهاد هدایت تیم ملی را رد کردند، اما قلعه نویی آماده پذیرش این سمت بود که این اتفاق نیفتاد و به نوعی او هم بازنده تصمیم امروز بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وال
۰۶:۱۴ ۲۷ تير ۱۴۰۱
کمیته فنی که هیچ علمی ندارند معلوم بود کشک هست با کدام رزومه این ها کمیته فنی شدند خودشان هم فنی نیستند
مظلومی هم آمده بود از قلعه نویی دفاع کند که نشد