مراسم سریالی جشن عید غدیر در ورزشگاه امام خمینی اراک

مراسم جشن عید غدیر به مدت ۱۰ شب در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود.

علی عزیزی، رئیس ستاد احیای امر غدیر استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه مراسم جشن عید غدیر خم به مدت ۱۰ شب در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود در اینباره توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

در محل برگزاری این مراسم جشن حدود ۸۰ موکب و غرفه مختلف فرهنگی، مذهبی، پذیرایی و سرگرمی برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

هدف از برپایی این جشن ۱۰ روزه این است که برنامه غدیر به عنوان یک مؤلفه هویتی برای مردم شهر اراک در کشور ثبت شود و شهر اراک تنها شهری است که برای غدیر خم به مدت ۱۰ شب جشن برگزار می‌کند.

ستاد احیای امر غدیر طبق سنوات سال گذشته در اوج پیک پنجم کرونا با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی پذیرای مردم بود و امسال هم با همکاری اعضای شورای شهر اراک، شهرداری و فرماندار اقدام به برپایی این مواکب کردند.

با اتوجه به استقبال پرشور مردم از این مراسم‌ها در سال گذشته بیش از ۸۰ هزار نفر بازدید کننده داشتیم و امسال در چند روز اول این مراسم حدود ۶۰ هزار بازدید کننده داشته ایست.

در این مراسم به کودکان و نوجوانان و مادران به عنوان ستون خانواده توجه ویژه شده است و مواکب مختلف فرهنگی برای این مخاطبان در نظر گرفته شده است.

این نمایشگاه از چهارشنبه ۲۲ تیر ماه شروع شده و تا ۳۱ تیر ماه ادامه دارد و از ساعت ۱۹ تا ۲۱ مواکب کار می‌کنند و بعد از نماز مغرب نیز نمایش میدانی آینه در آینه به اجرا در می‌آید.

برچسب ها: جشن عید غدیر ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.