رییس اداره آگاهی فرماندهی انتظامی خوزستان:

سارقان مسلح اواخر خرداد ماه به اتوبوسی در جاده آبادان-اصفهان دستبرد زدند

اخیرا ویدیویی از سرقت مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت از سوی چند سارق با تجهیزات پلیس در شبکه‌های اجتماعی خبر ساز شد.

سرهنگ سهراب حسین نژاد گفت: اواخر خردادماه امسال یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور مسجد سلیمان به اهواز از سوی خودرویی که مجهز به تجهیزات پلیسی بوده متوقف شد.

او ادامه داد: سارقان مسلح با پوشش پلیس وارد اتوبوس شده و با ایجاد ارعاب اقدام به سرقت اموال مسافران نمودند که به دلیل حساسیت موضوع، پیگیری شناسایی و دستگیری این سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گفته آقای حسینی‌نژاد با اقدامات تخصصی پلیسی در مرحله اول مخفیگاه ۲ تن از عوامل اصلی این سرقت شناسایی و دستگیر شدند که از محل اختفای این افراد یک عدد بیسیم، یک قبضه اسلحه کلانشینکف، فلاشر پلیسی، جلیقه ضد گلوله و یک پلاک انتظامی جعلی کشف شد.

رییس اداره آگاهی فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: خودروی پژویی که سارقان به وسیله آن اقدام به سرقت کرده بودند نیز از مخفیگاه این سارقان کشف و توقیف شد.

این مقام مسئول با اشاره به مرحله دوم عملیات برای دستگیری سارقان یادآور شد که با تلاش ماموران انتظامی استان یکی دیگر از اعضای این باند در یک درگیری مسلحانه پس از مجروح شدن دستگیر شد.س

این سارقان دستگیر شده سابقه دار بوده و تا کنون به ۴ فقره سرقت مسلحانه و ۱۰ فقره سرقت به عنف اعتراف کرده اند ضمن اینکه این سارقان، سرقت از مسافران اتوبوس را در زمانی اجرا کرده اند که با قید وثیقه از زندان آزاد شده بودند.

این مقام مسئول با اشاره به انتشار ویدیویی جدید در شبکه های اجتماعی پیرامون راهزنی یک دستگاه اتوبوس از سوی سارقان مسلح در مسیر مسجد سلیمان به اهواز در جمعه شب گذشته گفت: این تصاویر متعلق به همان سرقت یک ماه پیش است و جدید نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.