استقبال هادی ساعی از پیشنهاد شهردار قم

رئیس فدراسیون تکواندو از پیشنهاد شهردار قم مبنی بر استفاده از فضای بوستان‌های شهری برای توسعه رشته تکواندو استقبال کرد.

سیدمرتضی سقائیان نژاد،شهردار قم  در دیدار با هادی ساعی  از آمادگی بوستانهای شهری قم جهت توسعه ورزش های رزمی مانند تکواندو خبر داد و برحمایت از ورزش قهرمانی و همگانی توسط مجموعه مدیریت شهری قم تاکید کرد.

او می گوید:بوستان هزار هکتاری قم  ظرفیت کم نظیری در جهت توسعه انواع رشته های ورزشی را در یک محیط مفرح و کم هزینه دارد.

سقائیان نژاد گفت:۴۰۰ وستان شهری قم که برخی از آنها از نظر وسعت و مساحت وضعیت مطلوبتری دارند ظرفیت بالفعلی برای توسعه رشته های ورزشی به وجود آورده اند.

شهردار قم نقش کارکردی ورزش را مورد توجه قرار داد و گفت: اثر مهم ورزش تقویت اراده و اعتماد بنفس فرد در کنار تقویت جسم است و این مساله سبب می شود تا فرد در جامعه نیز نقش آفرین بوده و مسوولیت های اجتماعی خود را بدرستی ایفا کند.

او در پایان با تاکید بر اینکه زیربنای سرمایه گذاری در مباحث فرهنگی، ورزش است، گفت: هادی ساعی به عنوان یکی از مفاخر ورزشی کشور می تواند در توسعه ورزش تکواندو در قم نقش بسزایی داشته باشد.

هادی ساعی نیز در این دیدار با استقبال از پیشنهاد شهردار قم برای استفاده از فضای بوستان های شهری در جهت توسعه رشته تکواندو گفت: هیئت ورزشی تکواندو قم در اسرع وقت نسبت به شناسایی یک بوستان مناسب و برگزاری کلاس های آموزش تکواندو در فضای باز اقدام کند.

به گفته رئیس فدراسیون تکواندو ،استان قم یکی از استانهای پرافتخار در تکواندو است و هم اکنون حدود ۶ هزار نفر به صورت حرفه ای در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند،

او می گوید: به هر اندازه که در ورزش سرمایه گذاری شود از هزینه درمان و آسیب های اجتماعی کاسته خواهد شد.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: ظرفیت شهرداری ها در توسعه ورزش بیشتر از ادارات کل ورزش و جوانان است و شایسته است از امکانات و ظرفیت مجموعه مدیریت شهری بیشترین استفاده برای توسعه ورزش قهرمانی انجام بگیرد.

ساعی  گفت بسترسازی فعالیت رشته تکواندو در دو شهرستان کهک و جعفرآباد از نیازهای آتی این رشته ورزشی در قم است.

به گفته او  توسعه ورزش بانوان در کشور مطلوب است و نباید استان قم در این زمینه از استان های دیگر عقب بماند.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: قم از فقیرترین استانهای کشور از نظر برخوداری از سرانه های ورزشی است و افزایش سرانه های ورزشی ارتباط مستقیمی با شکوفایی استعدادهای نهفته دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.