آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل

نایب رئیس ستاد دیه استان اردبیل از آزادی ۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در آستانه عید سعید غدیرخم در اردبیل خبر داد.

یوسف خدادادی گفت: این زندانیان با اجرای  پویش جشن ولایت "از قربان تا غدیر" به همت خیران ولایتمدار استان اردبیل با مبلغ محکومیت بیش از 53 میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شده و به کانون گرم خانواده‌هایشان باز گشتند.

نایب رئیس ستاد دیه استان اردبیل می گوید: برای آزادی این تعداد از مددجویان مبلغ هفت میلیارد و 290 میلیون ریال کمک بلاعوض، پنج میلیارد و 470 میلیون ریال تسهیلات بانک‌های عامل از طریق ستاد دیه استان اردبیل پرداخت شده است.

به گفته او، نشاندن لبخند بر لبان خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد و مالی کاری بس بزرگ و خداپسندانه است و این بهترین پاداش برای تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران زحمتکش در حوزه‌های مختلف به شمار می‌رود.

خدادادی در ادامه گفت: 50 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی از ابتدای امسال تا کنون با کمک ستاد دیه استان اردبیل از زندان‌ آزاد شدند که بدهی این افراد بیش از 103 میلیارد ریال بود است.

به گفته خدادادی، در حال حاضر 116 زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ بیش از 800 میلیارد ریال بدهی در زندان‌های استان اردبیل بسر می‌برند و چشم انتظار یاری دستان پرمهر خیران گرانقدر و مسئولان هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.