فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

جهاد با کفار برای استقرار اسلام است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جهاد با کفار برای استقرار اسلام است اما امروز در برخی کشور‌های اسلامی تلاش می‌کنند که این وحدت و انسجام خدشه دار شود.

سردار سید صادق حسینی  امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: جهاد با کفار برای استقرار اسلام، عدل و ایجاد وحدت بین مسلمانان بوده و هست، اما امروز در برخی کشور‌های اسلامی تلاش می‌کنند که این وحدت و انسجام خدشه دار شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز شاهد حضور بایدن در منطقه هستیم تا امنیت رژیم جعلی صهیونیستی را حفظ کند و در ایام حج شاهد حضور بایدن در سرزمین حجاز هستیم که این اقدام علاوه بر شکستن قبح حضور نامبارکشان در منطقه اسلامی، با هدف ایجاد تفرقه در بین صفوف مسلمین و دوشیدن گاو‌های شیرده شأن در منطقه است.

او می گوید: هر چند بخشی از سرمایه مسلمانان منطقه هزینه می‌شود، اما خیانت سعودی‌ها برای همه مسلمانان نمایان‌تر می‌شود.

حسینی گفت: آمریکا در حال افول است و قدرت پوشالی آن برای همگان نمایان شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان  گفت: باید در جهاد تبیین واقعیت‌های موجود را بیان کنیم و با بهره مندی از هنر رسانه‌ای در راستای معرفی ظرفیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم و در جامعه امیدآفرینی نمائیم.

سردار حسینی گفت: تقویت روحیه انقلابی، ایستادگی در مقابل دشمن، تکیه بر توان و ظرفیت داخلی، منظومه فکری امامین انقلاب و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در عرصه جهاد تبیین باید بیان کنیم.

او می گوید: همه چیز دشمنان غربی بر پایه مسائل مادی است، اما ما افتخار می‌کنیم که مسلمان هستیم و پیرو پیامبر (ص) و امیر المومنین علی (ع) هستیم.

سردار حسینی گفت: الان دولت اسلامی در کشور ما مستقر است و امکانات خوبی در اختیار دارد و در این راستا سفر رئیس جمهور به کردستان دستاورد‌های خوبی داشته است و تلاش استاندار و مدیران اجرایی استان موجب عملیاتی شدن این دستاورد‌ها خواهد بود.

او گفت: پویایی، تلاش، حضور جهادی و میدانی می‌تواند آنچه که تدابیر رئیس جمهور است در استان عملیاتی شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: باید به اهدافی که در نظام اسلامی در خصوص پیشرفت، توسعه، امنیت و رفاه مردم است با تلاش و همت برسیم.

سردار حسینی گفت: در آستانه عید سعید غدیر خم هستیم و این ایام متعلق به امیر المؤمنین علی (ع) است.

او می گوید: حضرت علی (ع) اولین فردی است که در سن ۱۰ سالگی به آئین اسلام گروید و رشادت‌های ایشان برای عزت و سربلندی اسلام برای همیشه تاریخ ثبت است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امیر المومنین علی (ع) باوفاترین یار پیامبر (ص) و آئین اسلام بودند و آیات متعددی در وصف ایشان نازل شده است.

سردار حسینی گفت: امیرالمومنین علی (ع) در دامن پیامبر بزرگ شد و عمرش را در جهاد در راه خدا، حمایت از پیامبر و عزت اسلام قرار داد.

سردار حسینی در پایان سخنان خود از تلاش‌های سرهنگ حسن عسکری فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تقدیر کرد و از سرهنگ مرتضی میرآقایی خواست که با بسیج همه نیرو‌ها و امکانات برای خدمت هرچه بیشتر به مردم مرکز استان و اجرای برنامه‌های اعتلای بسیج تلاش کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.