برگزاری کارگاه تخصصی داستان نویسی طنز در همدان

کارگاه تخصصی «چگونه برای نوجوانان داستان طنز بنویسیم؟» بامعرفی و بررسی کتاب «ماسک ضد پلیس» در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: در این کارگاه کتاب طنز «ماسک ضد پلیس» با موضوع کرونا نوشته «اسماعیل الله دادی» و «محمد دهریزی» معرفی و بررسی می‌شود گفت: دراین کارگاه علاوه بر ارائه راهکار‌های طنزنویسی به نویسندگان و علاقمندان، داستان‌های طنز کتاب «ماسک ضد پلیس» به شکل کارگاهی بررسی می‌شود.

این برنامه یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات حوزه هنری استان همدان برگزار می‌شود و حضور علاقمندان در این برنامه آزاد است.

مریم زندی گفت: نویسنده کتاب «ماسک ضد پلیس» میهمان ویژه این برنامه کارگاهی است و اسماعیل الله دادی تجربه‌های خود در عرصه طنز نویسی را با نویسندگان همدانی به اشتراک خواهد گذاشت.

او طنز ادبی را از شیوه‌های مهم انتقال مفاهیم گوناگون به کودکان و نوجوانان دانست و گفت: در سال‌های اخیر شاهد اقبال عمومی مردم بویژه کودکان و نوجوانان به ادبیات طنز بوده ایم و از آنجایی که بیان مطالب با طنز لطیف و هوشمندانه موجب انتقال مفاهیم عمیق اجتماعی، انسانی، فرهنگی ... می‌شودخانه ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری همدان اقدام به برگزاری گارگاه تخصصی «چگونه برای نوجوانان داستان طنز بنویسیم؟» کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.