شبکه جهان بین در عید سعید غدیر خم سرشار از هلهله و شادی است

صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در بزرگترین عید امامت و ولایت با پخش برنامه‌های شاد، لحظاتی به یاد ماندنی برای مخاطبانش رقم می‌زند.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، معاونت سیما با ویژه برنامه‌های «عید ولایت» و «عید همدلی»، لحظات معنوی عید سعید غدیرخم و آغاز امامت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) را با همراهی مخاطبانش، به شادی و لبخند پیوند می‌زند.

ویژه برنامه «عید ولایت» یک شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۹۰ دقیقه با دعوت از کارشناس مذهبی، شاعران استانی، گروه سرود، خواننده، گزارش‌های مردمی، میان برنامه، موسیقی تصاویر و ترانه‌های شاد، بینندگان و دلدادگان مولای متقیان، حضرت علی (ع) را همراهی می‌کند.

این برنامه به تهیه کنندگی سیدامین رضوی، اجرای عماد صدری نژاد و فخری قائدی روی آنتن می‌رود.


بیشتر بخوانید


دعوت از کارشناس، گروه تواشیح، گروه سرود، خواننده، گزارش‌های مردمی، شعر و شاعر، موسیقی تصویر، ترانه و سرود‌های مرتبط، نماهنگ و میان برنامه‌های شاد از بخش‌های مختلف و دیدنی ویژه برنامه «عید همدلی» است که به تهیه کنندگی فاطمه علیخانی، اجرای عقیل عباسی و زهرا کریم زاده دوشنبه ساعت ۱۰:۰۰ صبح به مدت ۹۰ دقیقه از سیمای جهان بین پخش می‌شود.

معاونت صدا با ویژه برنامه «بر کرانه غدیر» به تهیه کنندگی کبری حیدری، بزرگترین عید شیعیان و امامت حیدر کرار، حضرت علی (ع) را جشن می‌گیرد.

ترانه و موسیقی‌های مناسبتی و شاد، گزارش‌های مردمی، بسته‌های صوتی، غدیر و مولا علی علیه السلام در شعر شاعران هم استانی، برقراری ارتباط تلفنی با سپاه ناحیه مقاومت استان پیرامون مراسم عید فرخنده غدیرخم در شهرستان‌های مختلف استان، سخنرانی، پیامک و تلفن از بخش‌های متنوع این ویژه برنامه رادیویی است که روز دوشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به گویندگی آرزو بلالی و گزارشگری مجید عالی پور روی آنتن می‌رود.

تهیه یک گزارش تولیدی و پخش از بخش‌های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، تولید نماهنگ برای پخش در ابتدای مجموعه‌های خبری در شب عید سعید غدیرخم، پوشش و انعکاس برنامه‌ها و مراسم جشن در شهرستان‌های مختلف استان و پخش از بخش‌های خبری رادیویی و تلویزیونی جهان بین، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری محتوا‌های تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان ها، از اقدامات و فعالیت‌های معاونت خبر برای جشن عید سعید غدیرخم است.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید یک قطعه ویدئوکست، چهار پوستر، دو کلیپ، یک پادکست، دو موشن گرافیک و یک مستند پژوهشی، بارگذاری ۱۴ پست از محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین (تلگرام+سروش) و بارگذاری ۱۸ محتوای مجازی و اطلاع رسانی در سایت اطلاع رسانی کانال مرکز، این عید خجسته و فرخنده را به جشن و سرور می‌پردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.