نماینده ولی فقیه در لرستان :

پیام عید بزرگ غدیر جهانی و فطرت پسند است

امام جمعه خرم آباد گفت: پیام عید بزرگ غدیر جهانی و فطرت پسند و منطبق با عقل، کتاب و سنت است.

 سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت روز عید غدیر اظهار داشت: در همه عرصه‌های نظری، عملی، دانشی و مهارتی باید به فرد کاردان و کارشناس مراجعه کرد.

او افزود: پیام غدیر این است که مدیریت جامعه از آن کسی باشد که دارای قصور عمدی و سهوی نیست که فرهنگ غدیر به ما می‌گوید نام این مدیر، امام معصوم (ع) است و جهان مدیری لایق دارد که خداوند، ایشان را معرفی کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن‌های عید غدیر تصریح کرد: عزت و کرامت انسان در دنیا و آخرت وابسته به تقوا و اطاعت از پروردگار است و در این راستا باید روح را برای دوری از گناه و فرمانبرداری خداوند تقویت کرد.

شاهرخی همچنین با اشاره به سالروز ولادت امام علی النقی (ع) و امام کاظم (ع) بیان کرد: امام کاظم (ع) در برابر دیگران، کنترل خشم و گذشت داشتند که باید ایشان را اسوه قرار دهیم چراکه بسیاری از پرونده‌های دادگاه از خشم شروع می‌شود.

او اضافه کرد: اسلام، عفت، ترقی و کمال جامعه را در نظر گرفته است و در نظام جمهوری اسلامی زنان در همه عرصه‌های دینی، اجتماعی علمی و ورزشی به کمالات بسیار رسیده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.