رییس کمیته مسابقات فدراسیون اسکواش انتخاب شد

علی کتابفروش دبیر هیات اسکواش کیش با حکم رییس انجمن پدل و تایید رییس فدراسیون اسکواش سرپرست لیگ پدل شد.

 علی کتابفروش رییس کمیته مسابقات فدراسیون اسکواش است که پس از جلسات مختلف و بررسی های صورت گرفته با حکم رییس انجمن به عنوان سرپرست لیگ پدل انتخاب شد.
 

طبق اعلام این روابط عمومی هیات ورزش های همگانی با همکاری مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش

سه برنامه جشن بادبادک ها ، مسابقه روپایی و مسابقه ماهیگیری را در اسکله تفریحی این جزیره به مناسبت عید قربان و غدیر برگزار می کند.

جشن بادبادک ها ساعت ۱۸ امروز جمعه ۲۴ تیر ، مسابقه ردپایی ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه فردا شنبه ۲۵ تیر و مسابقه ماهیگیری نیز دوشنبه هفته آینده ۲۷ تیر ساعت ۱۸ و ۲۰ برگزار می شود.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.