مقام اماراتی: حاضر به ایجاد محوری علیه ایران در منطقه نیستیم

یکی از مقامات کشور امارات در مصاحبه‌ای ادعا کرد این کشور قصد ندارد علیه هیچ کشوری به خصوص ایران در منطقه ائتلافی ایجاد کند.

یک مقام اماراتی که نامش فاش نشده در مصاحبه با خبرگزاری رویترز ادعا کرد امارات قصد ندارد علیه هیچ کشوری به خصوص ایران، در منطقه محوری تشکیل بدهد.

او در ادامه اظهارات خود گفت: ابوظبی سفیر خود را به تهران خواهد فرستاد تا روابط دو کشور بازسازی شود، پذیرای هرچیزی هستیم که از ما بدون دخیل بودن کشوری سوم حمایت کند.

این درحالی است که پیش از این وال استریت ژورنال فاش کرد در نشست محرمانه‌ای که در شرم الشیخ مصر برگزار شد نمایندگانی از آمریکا، رژیم صهیونیستی، امارات، بحرین، عربستان، مصر و قطر حضور داشتند. در این نشست قابلیت‌های نظامی ایران در حوزه موشکی و پهپادی بررسی شده و حضار به توافقی دست یافتند که کشورهای عربی با همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا رزمایش‌های هوایی و دریایی برگزار کنند.

عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رای الیوم چاپ لندن نیز پیش از این به سران عرب کشورهای منطقه هشدار داده بود دشمنی با ایران را کنار بگذارند و به رژیم صهیونیستی که حتی قادر به دفاع از خودش نیز نیست را به عنوان دوست و تکیه گاه انتخاب نکنند. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۰۶ ۲۴ تير ۱۴۰۱
امارات رسما خودش را برای رزمایش مشترک با
آمریکا در آینده ای نزدیک وباهمکاری بحرین
بر علیه آنچه تهدید ایران می خوانند آماده میکند
آخرین اخبار