کشف استعداد‌های نهفته ورزش استان اصفهان با برگزاری برنامه‌های متنوع

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: یکی از ظرفیت های جذب بسیج و مشارکت های مردمی در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی ورزش است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی محلی نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: از حسن توجه مسئولان این مسابقات که بخشی از برگزاری‌ها را به مناطقی بردند که نسبتا ناآشنا هستند، تشکر داریم و به مجموعه‌ی ورزشکاران مختلف استان که زمینه برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی محلی نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان را در این مکان، زمان و در این ایام فراهم کردند خداقوت می‌گوییم.

مقام معظم رهبری سه توصیه به جوانان و نوجوانان دارند که این توصیه‌ها شامل تهذیب، تحصیل و ورزش می‌شود و یکی از این ظرفیت‌های اقتدار ملی، عزم، انسجام و وحدت ملی «ورزش» است.

به گفته او حضور، مشارکت و شناسایی استعداد‌های نهفته در ابعاد مختلف و رشته‌های ورزشی به واسطه برگزاری بازی‌های بومی محلی در سطح استان و نقاط مختلف اصفهان انجام خواهد شد.

کسانی که می‌توانند قله‌های پیشرفت قهرمانی و پهلوانی را به دست آورند و با پشتیبانی و حمایت از توانایی و قابلیت‌های آن‌ها توسط مسئولان استان، پرچم سه رنگ کشور را در میادین مختلف ورزشی و صحنه‌های مختلف بین المللی به اهتزاز در بیاورند.

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا می‌گوید: یکی از ظرفیت‌های جذب بسیج و مشارکت‌های مردمی در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی، ورزش است، به همین علت سازمان بسیج، سازمان تربیت بدنی، مجموعه بسیج ورزشکاران سعی و تلاش خود را بر این قرار داده‌اند که در نقاط مختلف، مناطق کم‌برخوردار و فاقد امکانات ورزشی استعداد‌های مختلف را در بخش خواهران و برادران شناسایی و به عرصه اجتماع معرفی کنند تا امکانی فراهم شود که با پشتیبانی و حمایت‌ها بتوانند پله‌های ترقی را طی کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: جا دارد از پدران و مادران ورزشکاران که با حمایت‌های خودشان نقشی در موفقیت فرزندان خود داشتند تقدیر و تشکر کنیم و بدانید این گونه جلسات عزم ما را برای حمایت، پشتیبانی، نقش آفرینی و مشارکت‌های خواهران و برادران در امر ورزش دوچندان خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.