نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس:

مسکن، مهمترین مسئله شهرستان دهاقان است

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت:مهمترین مسئله و مشکل در شهرستان دهاقان، موضوع مسکن است چراکه قیمت‌های زمینی که در این شهرستان خرید و فروش می‌شودبه قیمت‌های شهر اصفهان نزدیک است.

سمیه محمودی عصر امروز در یازدهمین نشست مشترک شورای اداری استان و شهرستان دهاقان ضمن تبریک دهه ولایت گفت: مهمترین موضوعی که در این اواخر برای شهرستان اتفاق افتاد، آغاز خط انتقال آب از تصفیه خانه باباشیخعلی به برخی از روستا‌ها و شهر‌های این شهرستان است.

الحمدالله انتقال آب بدون هیچ مشکلی صورت گرفت گرچه کار کوچکی نبود، ولی سه روستا این شهرستان همچنان بدون آب شرب پایدار است که امیدواریم استاندار اصفهان در این زمینه اهتمام ورزند.

به گفته او تکمیل و بهبود جاده شهرضاو دهاقان از دیگر اقدات مؤثری است که انجام شده است، اما هنوز مطالبات پیمانکار از سال ۹۷ باقی مانده، ایجاد جاده سمیرم به شهر ستان دهاقان، روکش جاده‌های مختلف شهرستان، ارتقاء زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی شهرستان و انقلاب بزرگی که در عرصه مدرسه سازی شهرستان صورت گرفت، تنها قسمتی از فعالیت‌های انجام شده است.

ایجاد ۲۸۰ هکتار گلخانه در این شهرستان، بخشی از اقدامات عظیم صورت گرفته در شهرستان است، که در جایگاه خود قابل تأمل است.

محمودی می‌گوید:، اما مهمترین مسئله و مشکل در شهرستان دهاقان، موضوع مسکن است چراکه قیمت‌های زمینی که در این شهرستان خرید و فروش می‌شود، به قیمت‌های شهر اصفهان نزدیک است که باعث مشقت مردم و عدم تحقق مهاجرت معکوس می‌شود.

او خطاب به استاندار اصفهان گفت: نیاز است جلسات شورای مسکن در استان و شهرستان به صورت جدی پیگیری و برگزار شود.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: شرایط اشتغال در شهرستان دهقان خوب نیست و نرخ بیکاری بالاتر از آمار اصفهان است.

محمودی در پایان به موضوع فرونشست زمین و قنوات در این شهرستان اشاره و خواستار ورود جدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری شد و گفت: ما خواهان انباشت آب در شهرستان نیستیم، ولی مدیر شرکت آب منطقه‌ای استان فکر عاجلی برای رودخانه فصلی شور این شهرستان با منابع طبیعی و طرح‌های آبخیزداری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار