در جریان بیست و هشتمین سفر استانی دولت سیزدهم؛

وزیر اقتصاد وارد شهرستان سنقر و کلیایی شد/ خاندوزی: وزارت اقتصاد از طرح‌های اشتغالزا حمایت می‌کند

در جریان بیست و هشتمین سفر استانی دولت سیزدهم، خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی وارد شهرستان سنقر و کلیایی شد.

وزیر اقتصاد وارد شهرستان سنقر و کلیایی شد سید احسان خاندوزی پس از ورود به شهر سنقر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و دیدار با خانواده شهدا، در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور خواهد یافت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی از حمایت این وزارتخانه از طرح های خُرد اشتغالزایی خبر داد و گفت: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به این پروژه‌ها کمک خواهد شد.

سید احسان خاندوزی گفت: سال هاست اقتصاد کشور مبتنی بر درآمدهای نفتی اداره می شود که باید از این وضعیت فاصله گرفته و به دنبال شرایطی باشیم که اقتصاد خود را بر مبنای رشد منطقه ای پیش ببریم.

خاندوزی گفت: این امر مستلزم آن است که مناطق و شهرهای کشور آنقدر توانمند شوند که بتوانند اکثر نیازهای خود را در داخل استان تامین و حداقل نیاز را به مناطق دیگر داشته باشند. این ظرفیت و توانمندی در اکثر نقاط و شهرهای کشور وجود دارد، افزود: با بهره برداری حداکثری از این ظرفیت و قابلیت ها، منابع درآمدی پایدار در اختیار شهرها و استان ها قرار خواهد گرفت و آن ها را از خارج استان بی نیاز می کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین بر فعال کردن سرمایه های راکد تاکید کرد و گفت: این سرمایه ها قابلیت های فراوانی دارند که نباید به سادگی از کنارشان عبور کنیم.

به گفته خاندوزی، همه موظف هستیم به طرح های اشتغالزای خُرد و خانگی کمک کنیم چرا که تقویت این بخش می تواند تعداد قابل توجهی از جمعیت بیکار کشور را کاهش دهد.

وزیر اقتصاد در ادامه از فرماندار و مسئولان شهرستان سنقروکلیایی خواست تا فهرستی از طرح های اشتغالزای خانگی را در اختیار این وزارتخانه قرار دهد تا اقدام لازم برای تخصیص اعتبار انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.