شکایت گوگل از یک شرکت که از آن شاکی است

گوگل شکایتی را تنظیم کرده تا بتواند برخی برنامه‌های دوست یابی از جمله Tinder را از پلی استور حذف کند.

بلومبرگ گزارش داده است که شرکت گوگل از پلتفرم دوستیابی Match شکایت کرده و به دنبال غرامت مالی و حکمی است که به آن اجازه دهد اپلیکیشن Tinder و سایر برنامه‌های دوستیابی را از پلی استور حذف کند.

در اوایل سال جاری، Match به دلیل تصمیمی که تمامی توسعه دهندگان اندروید را ملزم به پردازش پرداخت‌های "کالا‌ها و خدمات دیجیتال" از طریق سیستم صورت‌حساب Play Store می‌کرد، از گوگل شکایت کرد.

پس از شکایت اولیه در ماه مه، Google و Match به توافق موقتی دست یافتند که به Match اجازه می‌داد در پلی استور باقی بماند و از سیستم پرداخت خود استفاده کند. گوگل همچنین موافقت کرد که تلاشی "با حسن نیت" برای رفع نگرانی‌های صورت‌حساب Match انجام دهد.

با این حال، آلفابت شرکت مادر گوگل ادعا می‌کند که گروه Match اکنون می‌خواهد از پرداخت بدهی خود به گوگل، از جمله هزینه‌های ۱۵ تا ۳۰ درصدی پلی استور، اجتناب کند.

تیندر

در مقابل گروه Match گفته که خط‌مشی‌های پلی استور گوگل قوانین فدرال و ایالتی را نقض می‌کند. Match در بیانیه‌ای به بلومبرگ گفت: ما مطمئن هستیم که شکایت ما، در کنار سایر توسعه دهندگان، وزارت دادگستری ایالات متحده و ۳۷ دادستان کل ایالتی که ادعا‌های مشابهی دارند، در اوایل سال آینده به نفع ما حل خواهد شد.

برچسب ها: پلی استور ، شرکت گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.