همایش فرصت‌های سرمایه گذاری کرمان آغاز به کار کرد

طبیب زاده گفت: تکریم سرمایه‌های اجتماعی، بهبود شاخص‌های کسب وکار ، استقرار پنجره واحد از کار‌هایی است که در این همایش باید مدنظر قراربگیرد.

سیدمهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی استان کرمان در مراسم آغاز به کار همایش  فرصت های سرمایه گذاری گفت: در سال تولید دانش بنیان تلاش شد بر این فرمان سال تحقق عملی داشته باشیم.

او می‌گوید: این همایش حاصل تلاش‌های زیادی است فردا ۱۵ پنل باحضور ۱۰۰‪متخصص حوزه‌های مهم اقتصادی داریم که سند‌های متقن واثربخش را خواهیم داشت.

به گفته طبیب زاده، دو نفر ازبهترین متخصصین اقتصادی کشور دعوت شده اند که مباحثی درهمایش مطرح می‌شود را با فرهنگ وادبیات توسعه جمع بندی کنند که در قالب برنامه هفتم بتوان برنامه‌های جدی برای توسعه استان تعریف کرد.

او می‌گوید: تکریم سرمایه‌های اجتماعی، بهبود شاخص‌های کسب وکار کاهش پیچیدگی ها، استقرارپنجره واحد ازکار‌هایی است در این همایش باید مدنظر قراربگیرد.

رییس اتاق بازرگانی استان گفت: از سال ۹۵ قراربود خط یازدهم گاز کشور با تامین گاز استان کرمان به خراسان جنوبی نیز گازرسانی شود، اما همچنان این طرح پادر هواست. او می‌گوید: اگر گاز به استان کرمان نیاید پروژه‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.

به گفته طبیب زاده، استان کرمان در تراز تولید ومصرف برق است و باید از اکنون به فکرتامین برق آینده استان باشیم. او گفت: بهره وری در آب وکشاورزی از دیگر فرصت‌های سرمایه گذاری استان است.

طبیب زاده گفت: استان کرمان جمع تمام ارکان اقتصادی است در کرمان و ایران پتانسیل و امکانات بالقوه و موانع بالفعل هستند برعکس دنیا که امکانات بالفعل وموانع بالقوه است.

او از آمادگی برای پیشرفته بودن استان کرمان وتوسعه متوازن بعد از دایمی شدن دبیرخانه همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.