تمدید زمان ارسال آثار جشنواره تئاتر طلوع

دبیر برگزاری جشنواره تئاتر طلوع گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تا ۳۰ تیر ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

آقامحمدی گفت: ششمین جشنواره تئاتر طلوع برای افراد دارای معلولیت است که از ۲۲ لغایت ۲۵ آبان ماه در بخش های صحنه ای، خیابانی، محیطی و شورایی و در بخش کودک و نوجوان برای نمایشنامه نویسی و کارگاه های آمورشی و نشست های تخصصی برگزار می شود.

 او می گوید: هر نمایشنامه‌نویسی می‌تواند با حداکثر یک اثر، متقاضی حضور در این مسابقه باشد و تعداد ۱۰ نمایشنامه به عنوان آثار برگزیده و بدون در نظر گرفتن اولویت اعلام خواهد شد.

به گفته دبیر برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای طلوع آثاری مورد پذیرش و ارزیابی قرار خواهند گرفت که با توجه به محور‌های ارائه شده باشد و آثاری که از سوی هیات داوران برای چاپ مناسب تشخیص داده شوند، پس از طی مراحل لازم از سوی معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور به چاپ خواهد رسید.

آقامحمدی می گوید: حداقل دو سوم بازیگران گروه‌های نمایشی باید از افراد معلول تشکیل شده باشند و با توجه به محدودیت در پذیرش تعداد شرکت‌کنندگان، متون نمایشی که اشخاص بازی آن از حدنصاب بیشتر باشد پیش از ورود به مرحله بازخوانی حذف خواهند شد.

او گفت: علاقمندان برای تکمیل فرم شرکت در جشنواره می‌توانند به آدرس http://zanjan.behzisti.ir مراجعه نموده و آثار خود را به پست الکترونیک jashnvareh.toloo@znj.behzisti.gov.ir ارسال کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.