غنی‌سازی اوقات فراغت در طرح شوق رویش هلال احمر

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از برگزاری طرح تابستانی شوق رویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان خبر داد.

حیدرعلی خانبازی گفت: به‌منظور پرورش و تربیت جوانان خلاق و با استعداد برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، مناسبتی و بشردوستانه در سطح کانون‌های جوانان، دانشجویی، روستایی، دانش‌آموزی و غنچه‌های هلال طی سه ماهه تابستان برگزار خواهد شد.

برگزاری جلسه هم‌اندیشی پیرامون فعالیت‌ها در فصل تابستان، برگزاری جشن و مراسم افتتاحیه کلاس‌های تابستانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنری و اردو‌های فرهنگی آغازگر برنامه‌های طرح تابستانی اوقات فراغت جمعیت هلال‌احمر اصفهان بود.

او گفت: علاوه بر آموزش، توانمندسازی، مهارت‌های زندگی و برگزاری اردو در طرح شوق رویش، کاربینی میدانی برنامه ملی دادرس با حضور دانش آموزان و طرح یاس با هدف آموزش مهارت‌های زندگی به مددجویان کمیته امداد نیز در تابستان امسال اجرا خواهد شد.

بزرگ‌ترین تفاوت برنامه‌های تابستان امسال برگزاری دوره‌های حضوری است. مخاطب دوره‌ها نیز به نزدیک به ۳۲ هزار نفر از اعضای جمعیت هلال‌احمر در گروه سنی ۶ تا ۳۵ سال هستند.

خانبازی می‌گوید: جمعیت هلال‌احمر برنامه‌های دیگری همچون آموزش‌های امدادی در طول تابستان دارد که در حوزه جوانان طرح شوق رویش اجرا می‌شود که با توجه به حضوری بودن دوره، تاکنون استقبال از این طرح خوب بوده است.

او به آغاز طرح شوق رویش از ۲۰ خردادماه، گفت: این طرح تا پایان تابستان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در دوره‌های آموزش، توانمندسازی، پویش‌ها، جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوعی که پیش‌بینی شده شرکت کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: نزدیک به ۲۰ عنوان برنامه متنوع برای تابستان امسال پیش‌بینی شده که در حوزه کاری و مأموریت‌های خودمان برنامه‌های کاملی برای اوقات فراغت پیش‌بینی کرده‌ایم که در صورت حمایت می‌توانیم این برنامه‌ها را ازنظر کمی و کیفی ارتقا دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.