سامسونگ صفحه نمایش تعاملی جدید خود را معرفی کرد

صفحه نمایش تعاملی Flip Pro سامسونگ دارای یک پنل در دو اندازه ۷۵ اینچی و ۸۵ اینچی است.

سامسونگ از راه اندازی صفحه نمایش تعاملی Flip Pro جدید، برای جلسات و اهداف آموزشی خبر داد. این شرکت، توضیح داد که صفحه نمایش Flip Pro در دو اندازه ۷۵ یا ۸۵ اینچی به کاربران ارائه می‌شود و با وضوح  ۴K کار می‌کند. این صفحه نمایش دارای یک قلم ورودی است که به کمک آن می‌توان اطلاعات  را به صورت بی سیم از طریق پشتیبانی فناوری Apple AirPlay ۲ انتقال داد.

به گزارش سایت 24.ae؛ صفحه نمایش Flip Pro  با روشنایی ۳۵۰ نیت و نسبت کنتراست ۴۰۰۰:۱ است که حداکثر ۲۰ نفر می‌توانند همزمان با آن کار کنند. سنسور نور محیط به طور خودکار روشنایی صفحه را تنظیم می‌کند و نرم افزار آن به شما این امکان را می‌دهد که با قلم‌های مختلف نقاشی بکشید و روی تصاویری که مستقیماً روی صفحه نمایش داده می‌شود، یادداشت برداری کنید.

دستگاه جدید سامسونگ  امکان نمایش همزمان محتوای چهار دستگاه متصل به آن و انتقال بی سیم محتوا از طریق فناوری Apple AirPlay ۲ یا فناوری Samsung Wireless Mirroring را می‌دهد و می‌توان آن را از طریق پورت HDMI یا USB-C به دستگاه‌های پخش متصل کرد. همچنین این صفحه نمایش امکان شارژ لپ تاپ‌های تا ظرفیت ۶۵ وات را فراهم می‌کند.

 صفحه نمایش تعاملی سامسونگ

براساس گزارش‌ها، صفحه نمایش  Flip Pro دارای سیستم صوتی( ۴ بلندگو با ظرفیت ۱۰ وات) است. کاربران می‌توانند دوربین‌های تحت وب خارجی را برای چت تصویری از طریق Google Duo به این صفحه متصل کنند. دستگاه جدید سامسونگ  متکی به پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز، حافظه دسترسی تصادفی ۳.۵ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت است. همچنین Flip Pro  یک لایه محافظ شیشه‌ای در برابر خش و ضد باکتری دارد.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار