تایید پرونده ۲۱ شهید مدافع سلامت خراسان رضوی

مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پرونده ۲۱ شهید مدافع سلامت خراسان رضوی تا کنون به تایید کمیته ملی رسیده است.

روح الله هاشمی نژاد امروز در جمع خانواده شهدا و جانباختگان مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مجموع ۳۳ پرونده ارسالی به کمیته ملی تا کنون پرونده ۲۱ نفر از جانباختگان به عنوان شهید خدمت تائید شده و تعیین تکلیف سایر پرونده‌ها نیز در دست پیگیری است.

او گفت: با توجه به ضرورت تکریم خانواده‌های معظم شهدا، تلاش می‌شود بتوانیم با برنامه ریزی دقیق، همکاری همه واحد‌های مربوطه در دانشگاه و نیز همکاری بنیاد شهید استان، دغدغه‌های موجود را رفع و خدماتی شایسته فداکاری و ایثار شهدای مدافع سلامت به این عزیزان ارائه کنیم.

قائم مقام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: شهدای مدافع سلامت در ایام مقابله با کرونا ویروس، با رشادت و شجاعت‌هایی که از خود نشان دادند، همچون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعین امنیت و مدافعین حرم، در تاریخ پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران ماندگار شدند.

 حنایی گفت: شیوع ویروس کرونا برای جامعه پزشکی و پرستاری آزمون سختی بود و اینکه در این شرایط کسی به میدان بیاید و جان، مال، وقت و علم خود را معطوف سلامتی دیگران کند، اقدامی قهرمانانه و امتحانی سخت بود که کادر درمان از آن با سربلندی بیرون آمدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.