میلان به دنبال جذب طارمی

تیم فوتبال میلان به دنبال جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان است.

وبسایت مرکادو مازول مدعی شد، تیم فوتبال میلان ایتالیا باز هم به فکر جذب مهدی طارمی افتاده است و به دنبال راه حلی برای جذب ارزان مهاجم تیم ملی کشورمان است.

باشگاه ایتالیایی اخیراً دوباره با نمایندگان این بازیکن ایرانی تماس گرفت، اما پورتو برای او مبلغ بالایی را در خواست کرده است. پورتو برای طارمی حداقل ۲۰ میلیون یورو می‌خواهد و به پیشنهادات کمتر توجهی نمی‌کند.  هر چند بند فسخ طارمی ۶۰ میلیون یورو است.

با این حال بعید است میلان به پرداخت چنین مبلغی برای طارمی موافقت کند.

 علاقه پیولی سرمربی روسونری ها به طارمی از فروردین ماه امسال سر زبان ها افتاد.

گلتی خبرنگار اسپورت ایتالیا یکیک از افرادی که از اقدام رسمی باشگاه میلان برای جذب طارمی خبر داد و نوشت: چانه زنی برای تعیین مبلغ قرارداد طارمی با تیم ایتالیایی از سوی روسونری‌ها آغاز شده و ۲۰ میلیون یورو مبلغ مدنظر پورتو است.

اما این مذاکرات در ان زمان به در بسته خورد تا اینکه مصدومیت‌های پرتعداد زلاتان ابراهیموویچ و وضعیت نامشخص تمیدد قراردادش این باشگاه را دوباره به فکر جذب طارمی انداخت.

وب سایت پرتغالی مرکادو آزول نوشت: میلان همچنان از نزدیک مهدی طارمی مهاجم پورتو را دنبال می‌کند، اما تاکنون موفق به جذب او نشده است. باشگاه ایتالیایی اخیراً دوباره با نمایندگان این بازیکن ایرانی تماس گرفت، اما باشگاه پورتو فقط برای پیشنهادات بالا، حاضر به صحبت با طرف مقابل است.

برچسب ها: مهدی طارمی ، میلان ، پورتو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۰ تير ۱۴۰۱
اوف بر طارمی منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
فتنه گر بزرگ و عامل تفرقه و دو دستگی در تیم ملی.
آخرین اخبار