نوسازی هتل‌ها برای میزبانی از رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در اولویت است

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: برای میزبانی از رویداد اردبیل ۲۰۲۳ تعمیر و نوسازی هتل‌های اردبیل در اولویت قرار گرفته است.

محمدرضا شایقی گفت: برای فعالیت مهمان‌پذیر‌ها اخذ تائیدیه نظام مهندسی ضروری بوده و در صورت عدم تأیید از نظام مهندسی برابر ضوابط و مقررات با این واحد‌های اقامتی اقدام خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل در نشست با رئیس اماکن نیروی انتظامی استان اردبیل در خصوص رعایت موارد امنیت و انتظامی با تاکید بر تقویت همکاری این اداره با اماکن نیروی انتظامی گفت: تقویت و گسترش این همکاری‌ها می‌تواند منجر به سامان‌دهی هر چه بیشتر فعالیت‌های واحد‌های اقامتی و تاسیسات گردشگری شود.

شایقی با اشاره به میزبانی اردبیل از رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو گفت: برای میزبانی شایسته‌تر این رویداد تنظیف، تعمیر و بازسازی هتل‌ها با آیین‌نامه‌های جدید در اولویت بوده و در این زمینه اقدام خواهد شد.

سرهنگ نوحی، رئیس اماکن نیروی انتظامی استان اردبیل نیز ثبت نام در سامانه ثنا و همچنین اجبار ضوابط و مقررات اماکن عمومی را از اولویت‌ها برشمرد و گفت: با توجه به مذهبی بودن شهر اردبیل رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار