سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر مشخص شد

️مدیرعامل باشگاه فوتبال شهرداری بندر ماهشهر گفت: مهرداد خادمی هدایت تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر را در لیگ دسته دو فوتبال کشور برعهده خواهد داشت.

یوسف حیدری، می‌گوید: با تصمیم هیات مدیره باشگاه شهرداری بندرماهشهر و هم فکری با شهردار و اعضای شورای شهر بر اساس برنامه‌های تدوین شده و با توجه به خواسته‌های به حق هواداران دلسوز، مهرداد خادمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.

او افزود: خادمی ۴۴ ساله دارای مدرک مربیگری A آسیا یکی از مجرب‌ترین و کارآمد‌ترین مربیان فوتبال است که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب و با تسلیم برنامه‌های خود، مشغول فعالیت خواهد شد.

آقای حیدری به گفته خودش از ابتدای معرفی بعنوان مدیرعامل باشگاه و هیئت همراه مجدانه در پی شناسایی و مذاکره مستمر با سرمربیانی مبتنی با منویات و برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده باشگاه بوده‌اند.

مدیرعامل باشگاه فوتبال شهرداری بندر ماهشهر همچنین گفت که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از جانب باشگاه و با توجه به نظر سرمربی جدید، سنجش و معیار انتخاب بازیکنان و استعداد‌های شهرستان شایستگی‌های آنان و نیاز تیم بوده تا بتوانیم به بهترین وجه با بازی‌های مقتدرانه و نتایج در خور آینده‌ای درخشان را برای باشگاه رقم بزنیم.

مهرداد خادمی سابقه‌ی سرمربیگری تیم‌های مطرحی از جمله استقلال اهواز، قشقایی شیراز، خیبر خرم‌آباد را در لیگ یک و کارون اهواز، نفت امیدیه، خیبر خرم‌آباد، نفت و گاز گچساران در لیگ دو، و مربیگری ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان را در کارنامه خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.