خدمات‌دهی ویژه کشتارگاه شهرداری تبریز در عید قربان

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: کشتارگاه شهرداری تبریز برای عید سعید قربان با چهار قربانگاه موقت برنامه‌های ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی به شهروندان خواهد داشت.

آقای قدرتی گفت: همشهریان محترم می‌توانند با حضور در سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز و انتخاب دام خود اقدام به فریضه روز عید قربان کنند.

 اکیپ‌هایی هم در سطح شهر مستقر خواهند شد تا در صورت داشتن نذری، قربانی  ذبح آن در قربانگاه موقت انجام گیرد.

 مانند سال‌های گذشته قربانگاه‌های موقت کشتار نیز با همکاری موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) فعال خواهند بود.

 در تمامی قربانگاه‌های موقت دامپزشکان و ناظران شرعی به همراه خودرو‌های یخچال دار حضور خواهند داشت و تمامی استاندارد‌های لازم در این خصوص رعایت خواهد شد.

اکیپ‌هایی هم در سطح شهر به صورت سیار برای خدمت‌رسانی و ذبح قربانی فعالیت خواهند کرد که شهروندان عزیز می‌توانند برای استفاده از این خدمات با شماره تلفن ۱۳۷ یا با شماره تلفن ۰۹۳۸۱۴۹۰۰۶۱ تماس حاصل کنند.

 به دلیل شیوع تب کریمه کنگو، شهروندان با رعایت پیش سرد حتما گوشت قربانی را قبل از مصرف یک روز در یخچال و دمای صفر تا ۵ درجه نگهداری کنند.

شهرداری تبریز نیز همانند سال‌های گذشته در روز عید سعید قربان، با استقرار اکیپ‌های سیار و قربانگاه‌های موقت، تمامی استاندارد‌های لازم را در این زمینه رعایت کرده و شهروندان نیز می‌توانند به راحتی نذورات خود را با همکاری ارگان‌های ذیربط به دست نیازمندان برسانند.

عید قربان از دو جهت بندگی و تقرب و قربانی کردن و تسلیم بودن در برابر خداوند ارزشمند است.

این عید با درس‌های مهمی برای بندگان همراه است که درس معنویت، تقرب به پروردگار، درس امامت و ولایت و درس اطاعت و بندگی نمونه‌ای از این درس‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار