عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال:

اسکوچیچ وزنه خوبی برای تیم نیست/ کی روش فکر می کند فدراسیون رعیت اوست

ابراهیم قاسمپور در واکنش به حواشی اخراج اسکوچیچ انتقادات خود را نسبت به این سرمربی و گزینه احتمالی جانشینی اش اعلام کرد.

ابراهیم قاسمپور، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم در این باره بیان کرد: من مخالف بودن اسکوچیچ هستم اما درحال حاضر فرصت تغییر و تحول نداریم. امیدوارم خارج از فدراسیون برای نیمکت تیم ملی تصمیم نگیرند. ماجدی قاطعانه گفته اسکوچیچ ماندنی است و روی نیمکت تیم ملی ما می‌نشیند. امیدوارم افراد دیگر از جای دیگر فشار نیاورند زیرا در گذشته این اتفاق افتاده است. 

چند ماهی است شایعات اخراج اسکوچیچ در رسانه ها دست به دست می شود و پس از انتشار توییت های سریالی درباره تغییر سرمربی این شایعات شدت گرفته است. فدراسیون فوتبال در واکنش به این اخبار بارها گفته تصمیمی برای تغییر اسکوچیچ ندارد اما گویا آن ها قدرتی برای خاتمه دادن به شایعات ندارند و زمزمه می شود دستور تغییر سرمربی از جای دیگری صادر شده است. 


بیشتر بخوانید 


قاسمپور گفت: در بلبشوی فعلی نمی شود انتظار خبر خوب را داشت. من هم معتقدم اسکوچیچ نمی‌تواند وزنه ای خوب و شخص مناسبی برای تیم ملی باشد، اما این حرف امروز من نیست و در گذشته این بحث ر مطرح کرده بودم حالا زمانی باقی نمانده که بخواهیم دست به تغییر کادر فنی بزنیم.

قاسمپور گفت: با کی روش هم مخافم، او فدراسیون را رعیت خود می دانست و نگاه از الا به پاییم داشت. برخورد و ادبیاتش هم شایسته یک مربی بزرگ نبود. هرچند شناختی خوبی ازتیم دارد اما با توجه به اخلاقش در صورت بازگشت به تیم فکر نمی کنم اتفاق خوبیرقم بخورد علاوه بر  این هزینه کی روش  از عهده فدراسیون فوتبال خارج است . صحبت از کمک دولت می‌شود اما این کمک باید زودتر انجام می‌شد‌.

علاوه بر قاسمپور افراد دیگری نیز وجود دارند که با آمدن کی روش مخالف هستند و اعتقاد دارند او در زمان سرمربیگیری اش برخورد نادرستی با فدراسیون داشته و قراردادش نیز تاراج به تمام معنا از فدراسیون بوده است.

قاسمپور گفت: کار خیلی سخت است اما اینکه بازیکنان بخواهند درمورد سرمربی اظهار نظر کرده و برای تیم ملی تصمیم بگیرند شکل خوبی ندارد و اصلا ارتباطی به آنها ندارد. باید ذی نفعان و مسئولان باید هرچه سریع‌تر با بزرگان فوتبال و افرادی که می‌توانند از این مسئله جلوگیری کنند جلسه بگذارند‌‌. خوشبختانه بازیکنان ما بزرگ هستند و فوتبال حرفه ای را بازی کرده‌اند. قوانین را به خوبی می‌دانند که نباید در کار مسئولان و افرادی که باید تصمیم بزرگ بگیرند، دخالت کنند. اولین کسی که از دو دستگی لطمه می‌خور تیم ملی است. 

روز گذشته ملی پوشان فوتبال کشورمان در واکنش به تغییر اسکوچیچ دو دسته شدند، عده ای از او حمایت کرده و تعدادی دیگر با جریان اخراج مرد کرواتی هم صدا شدند و در این باره بیانیه های خود را متنتشر کردند. 

تیم ملی فوتبال ایران باید آبان ماه سال جاری در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف انگلیس، آمریکا و ولز برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۴:۴۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
کاملا درست است وقتی یکی وظائفش را خوب انجام می دهد دیگر مولفه های سیستم هم باید وظائف خود را بخوبی انجام دهند تا سیستم فوتبال ملی به جلو برود و نتیجه بگیرد . همین تفاوت و نقطه قوت کی روش با دیگر مربیان است که همه جا را به خوبی می بیند و بخوبی آنالیز می کند
آخرین اخبار