بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی

ترکیب نهایی کاروان اعزامی مشخص شد/ افزایش پاداش سکوها

رحیمی از نهایی شدن ترکیب کاروان اعزامی به بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی قونیه خبر داد.

اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی ۲۰۲۱ قونیه گفت: ترکیب کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی قونیه اعم از کادر فنی، ورزشکاران و مسئولین بسته شده و شاید این برای نخستین بار باشد که یک ماه قبل از اعزام به بازیها، تکلیف کل نفرات اعزامی معین و نهایی شده است.  ثبت نام نهایی صورت پذیرفته و امکان تغییر در اسامی ارسالی از سوی فدراسیون‌ها وجود ندارد.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: همه کشورها از جمله ما تصمیم گرفتیم با تیم‌های اصلی در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنیم. البته باید اشاره کنم که بازی‌های آسیایی هانگژو در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. ما همچنین بودجه پاداش پای سکو را افزایش دادیم تا ورزشکاران بیشتر تشویق شوند و در همین ۳ ماهه اول سال ۵۰ درصد از بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کردیم و تا امروز ۱۵ میلیارد تومان مربوط به بلیت‌های پروازی آن ها را خریداری کردیم.

رحیمی گفت: تلاش بسیاری برای افزایش درصد کادر فنی اعزامی تیم‌ها و ثبت نام و اضافه شدن برخی رشته‌های اعزامی داشتیم تا کاروان اعزامی دغدغه‌ای برای اعزام به این رقابت‌ها نداشته باشد.

صالحی امیری گفت: هدف ‌گذاری ما در بازی های کشورهای اسلامی این است که جزء ۳ قدرت برتر مسابقات باشیم. البته ترکیه ای ها تلاش کردند تا در رشته‌هایی که ما مدعی هستیم، برخی اوزان و رویدادها را حذف کنند و تغییراتی به وجود آوردند. به هر حال ارزیابی سرپرست و کادر سرپرستی این است که نتیحه ای که کسب خواهیم کرد بهتر از دوره قبلی خواهد بود.

سرپرست کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی ۲۰۲۱ قونیه گفت گفت: با هماهنگی های انجام شده، زمان رفت و برگشت پرواز تیم‌ها اعم ازمسئولین، مربیان، ورزشکاران و کادر سرپرستی تعیین شده و کاروان از مسیر اعلام شده به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این باره گفت: پرواز کاروان ایران به قونیه با ایرلاین داخلی خواهد بود و پرواز ورزشکارانمان ابتدا به آنکارا است و از آنجا به قونیه می‌روند. سرپرست کاروان همه هماهنگی‌های لازم را در قونیه انجام داده و ما در آنجا فعالیت فرهنگی نیز خواهیم داشت. سالن بسیار خوبی را در یکی از هتل‌های به‌ نام قونیه اجاره کردیم که مسئولان در آنجا هستند و نمایشگاه ایران زیبا در آنجا خواهد بود.


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار