دهه ولایت با رایحه گل و طعم شیرینی در مشهد

معاون فضای سبز سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: همزمان با اعیاد قربان و غدیر جشنواره گل و شیرینی در مشهد برگزار می‌شود.

نازیما نادرپور جشنواره گل و شیرینی همزمان با دهه ولایت در بوستان ارم واقع در پنجتن ۴۵ برگزار می‌شود، همچنین از ابتدای تیرماه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این جشنواره انجام شده و هم‌اکنون المان‌های طراحی‌شده در حال انتقال به محل برگزاری جشنواره است.

او گفت: سازمان پارک‌ها، فضاسازی و بسترسازی لازم را انجام داده و در کنار جشنواره گل، سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری نیز با ایجاد غرفه‌هایی، جشنواره شیرینی را برگزار می‌کند.

معاون فضای سبز سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: تلاش شده است در طراحی این المان‌ها علاوه بر اینکه مفاهیم مربوط به دهه ولایت رعایت شود موضوعات مختلف -از جمله کودکانه- نیز در برخی از این المان‌ها گنجانده شود.

نادرپور گفت: همچنین در این جشنواره بیش از ۳۰ هزار بوته گل در گونه‌های مختلف شمعدانی، شمشاد، اطلسی، جعفری و دیگر‌گونه‌ها استفاده می‌شود.

او گفت: با توجه به حضور سازمان‌های مرتبط و همراهی شهرداری منطقه، برنامه‌های متنوع برای آموزش شهروندی نیز در زمان برگزاری این جشنواره در دستور‌کار است.

معاون فضای سبز سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: براساس برنامه‌ریزی جشنواره گل و شیرینی از روز ۱۸ تیرماه تا ۲۸ تیرماه برپا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.