ضرورت تسهیل در روند مدرسه‌سازی استان همدان

استاندار همدان گفت: تمامی ادارات خدمات‌رسان باید با تمام توان همه ظرفیت‌های قانونی را برای کمک و تسهیل امور مربوط به مدرسه‌سازی به‌کار گیرند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: باید قدردان زحمات و خدمات خیرین مدرسه ساز بود و گام برداشتن در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و محرومان توفیق بزرگ و سعادت عظیم است.

امروز نشست هم‌اندیشی با اعضای انجمن خیرین مدرسه‌ساز استان انجام شد.

او گفت: ۳۰ درصد مدارس کشور را خیران مدرسه‌ساز بنا کردند و این موضوع نشان از نقش اثرگذار آن‌ها در ارتقای سطح آموزش کشور است.

استاندار همدان در ادامه گفت: در طرح‌های سفر ریاست جمهور به استان همدان سهم قابل قبولی در بخش آموزش پیشنهاد شده است.
او گفت: برای هم‌افزایی و هم‌اندیشی پذیرای تمامی خیرین از جای جای کشور در استان همدان خواهیم بود.

قاسمی فرزاد گفت:مجمع خیرین در دوران اوج شیوع کرونا برای راه‌اندازی سیستم تهویه کلاس‌های درس مدارس عملکرد بسیار خوبی داشته است و ضروری ست همه ادارات خدمات‌رسان با تمام توان همه ظرفیت‌های قانونی را برای کمک و تسهیل امور مربوط به مدرسه‌سازی به‌کار گیرند.

او گفت: باید اراضی شهری که دارای ویژگی‌های لازم برای ساخت مدرسه هستند شناسایی و متناسب با نیاز مناطق مختلف شهری در خدمت این امر خطیر و پر برکت قرار گیرد.

استاندار همدان گفت: طرح‌های نیمه‌تمامی که به نام خیرین وجود دارند باید در اولویت قرار گرفته و هر چه سریع‌تر به اتمام و بهره‌برداری برسد.

قاسمی فرزاد گفت: خیرین مدرسه‌ساز از ۶۰ میلیارد تومانی که در سال ۱۴۰۰ تعهد کرده بودند، تاکنون که سال مالی آن‌ها به اتمام نرسیده، بیش از ۷۰ میلیارد تومان (یعنی بالاتر از سقف تعهد) را تحقق بخشیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.